سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 86218
منبع : خبرگزاری فارس

هشدار بارش سنگین باران در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، پیش بینی باران سنگین در استان شده است.
هشدار بارش سنگین باران در قم
هشدار بارش سنگین باران در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری از اواخر وقت بارش باران  بود.

وی با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم 9 درجه و 21 درجه ثبت شد، ادامه داد : در این روز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت است،  حداقل و حداکثر دما در قم 7 درجه و 12 درجه بوده و آب و هوای استان ابری همراه با بارش باران است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم ابری است، گفت: در این روز در اواخر وقت شاهد بارش باران و از اواخر وقت کاهش ابر و افزایش سرعت و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر 65 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 6 درجه و 10 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم 9 درجه و 22 درجه بود، همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در این شهر 18 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی ثبت شد.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه کوه سفید با 22 درجه بود.

وی با اشاره به پیش بینی بارش باران در استان قم اظهار کرد: برای امروز و روز چهارشنبه پیش بینی باران سنگین در استان شده است، به مردم توصیه می‌شود که به اطلاعات ارائه شده از هواشناسی در رسانه‌ها توجه و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، آن‌ها باید در این مدت به کنار رودخانه‌های فاصلی نروند و از رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcevw8v.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما