کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نصب دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی شهر/ارائه خدمات عمومی با قوت برقرار است

خبرگزاری فارس , 6 اسفند 1398 ساعت 13:14

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: نصب دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی اعم از ایستگاه‌های اتوبوس، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، مراکز عمومی و معابر شهر انجام شده است.


به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در مدیریت شهری در خصوص استمرار و تقویت ارائه خدمات عمومی با توجه به شیوع کروناویروس در قم و کشور اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه‌های وزارت بهداشت، شهرداری قم هم در کنار مردم خود را ملزم به رعایت موارد و نکات بهداشتی دانسته و در همین راستا به طور مستمر امکانات و مبلمان عمومی شهر ضدعفونی می‌شود.

وی به همکاری و مشارکت کامل مدیریت شهری با دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تغییر در روند ارائه خدمات یا هر محدودیتی در شهر با نظر مسوولان استان و برای حفظ سلامت مردم انجام خواهد شد تصریح کرد: به همین منظور ظرفیت‌ها و امکانات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر برای اکران پیام‌های بهداشت فردی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به نصب دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی اعم از ایستگاه‌های اتوبوس، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، مراکز عمومی و معابر شهر خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به پاکبان‌ها و کارگران فضای سبز شهرداری نیز ارائه شده تا ضمن رعایت نکات بهداشت فردی با استفاده از ماسک و دستکش، در صورت مشاهده هرگونه نشانه‌ای از بیماری در شهروندان موارد را گزارش کنند.
وی با بیان اینکه ناوگان ویژه انتقال پسماندهای عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی فعال شده که مستقیما پسماند عفونی را به سایت البرز منتقل می‌کنند افزود: یکی از نکات مهمی که در سازمان آرامستان‌های شهرداری تدبیر شده، تفکیک فرآیند انتقال، تشییع، شست‌وشو و خاکسپاری متوفیان کروناویروس با نظارت بر رعایت نکات و دستورالعمل‌های ابلاغی است که نیرو و خودروی ویژه این کار اختصاص یافته است.
کلانترزاده با اذعان به اینکه مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری نیز در این ایام فعال بوده تا درصورت نیاز امکانات و ظرفیت‌های بسیج‌شده شهرداری را برای خدمت‌رسانی عمومی به کار گیرد گفت: تیم مدیریت شهری در کنار شهروندان قمی ضمن رعایت نکات بهداشتی، همواره در حالت آماده‌باش است تا خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86234

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86234/نصب-دستورالعمل-های-بهداشتی-اماکن-عمومی-شهر-ارائه-خدمات-قوت-برقرار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir