سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 86241
منبع : خبرگزاری فارس

انجام نسخه نویسی الکترونیکی در بخش‌های شهر قم

قم نيوز : مدیرکل بیمه سلامت استان قم گفت: نسخه نویسی الکترونیکی در بخش‌های شهر قم آغاز شده است و تعدادی از پزشکان داخل شهر قم هم در این زمینه با بیمه سلامت همکاری می‌کنند.
انجام نسخه نویسی الکترونیکی در بخش‌های شهر قم
انجام نسخه نویسی الکترونیکی در بخش‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز محمد رضا فخاریان امروز با اشاره به نسخه نویسی الکترونیکی در استان قم اظهار کرد: 37 پزشک طرف قرارداد بیمه سلامت در استان کار نسخه نویسی الکترونیکی را انجام می‌دهند و بیمه سلامت تلاش دارد که پرداخت‌های خود به این پزشکان را به موقع انجام بدهد.

وی ادامه داد: نسخه نویسی الکترونیکی در بخش‌های شهر قم آغاز شده است و تعدادی از پزشکان داخل شهر قم هم در این زمینه با بیمه سلامت همکاری می‌کنند، برای گسترش نسخه نویسی الکترونیکی نیاز به همکاری پزشکان قمی داریم، گسترش این گونه از نسخه نویسی، سیاست سازمان بیمه سلامت است، البته سازمان‌های بیمه گر هم به دنبال نسخه نویسی الکترونیکی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم افزود: خدمات الکترونیک به سرعت در جهان در حال پیشرفت است و باید به این سمت حرکت کنیم. از مزایای نسخه نویسی الکترونیکی، تسهیل در استعلام سوابق بیمار برای پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت به صورت برخط است، همچنین با این کار از تداخل داروهای تجویز شده توسط پزشکان برای بیماران جلوگیری می‌شود.

فخاریان نسخه نویسی الکترونیکی را موجب کاهش هزینه‌ها دانست و تصریح کرد: با این شیوه از نسخه نویسی در وقت بیماران صرفه می‌شود و خدمات استانداردتری به بیماران ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی را با پزشکان قمی برای نسخه نویسی الکترونیکی داشته ایم، استقبال آن‌ها از این طرح بد نبوده است، ولی امیدواریم که پزشکان استان استقبال بیشتری از نسخه نویسی الکترونیکی داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6una.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما