کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله شبیری زنجانی: تأمین مسکن نیاز اساسی مردم است

خبرگزاری مهر , 6 اسفند 1398 ساعت 17:29

یکی از مراجع تقلید شیعیان، مسکن را یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم دانست و افزود: تأمین مسکن علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.


به گزارش قم نیوز آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی امروز سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی قم مسکن را یکی از اساسی‌ترین نیازهای افراد دانست و افزود: تأمین مسکن علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

وی با بیان اینکه ثمره زحمات دست‌اندرکاران در بخش مسکن هدر نمی‌رود، افزود: اگر در همه امور و اقدامات، قصد قربت و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهید، موجب مرضی خداوند تبارک‌و تعالی و ائمه معصومین (ع) قرار خواهید گرفت.

تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم

مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار بیان کرد: طرح اقدام ملی تأمین مسکن با هدف خانه‌دار کردن مردم و کنترل قیمت بازار طی ماه‌های گذشته آغاز شده است.

حسن صبوری گفت: در استان قم تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده که تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ نفر در مرحله تأیید اولیه پذیرفته‌شده‌اند.

وی اظهار داشت: طرح جامع استان قم در خصوص تأمین مسکن در حال اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم سیاست‌گذاری شده که با توجه به محدودیت زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی بیان کرد: ایجاد ۲ هزار واحد مسکونی خوب و مثبت است که به تازگی عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امیدواریم پس از دو سال این واحدها ساخته شوند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 86242

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86242/آیت-الله-شبیری-زنجانی-تأمین-مسکن-نیاز-اساسی-مردم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir