سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 86243
منبع : خبرگزاری مهر

بارش باران در قم تا عصر فردا ادامه دارد/ وزش باد شدید در چهارشنبه

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران در قم تا عصر فردا چهارشنبه خبر داد و گفت: از عصر چهارشنبه شاهد کاهش ابر و قطع بارش و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.
بارش باران در قم تا عصر فردا ادامه دارد/ وزش باد شدید در چهارشنبه
بارش باران در قم تا عصر فردا ادامه دارد/ وزش باد شدید در چهارشنبه
به گزارش قم نیوز مرتضی صبوری اظهار داشت: آسمان قم طی امروز تا چهارشنبه عصر ابری و مه آلود، همراه با بارش باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف است، همچنین روز چهارشنبه در شهر قم احتمال رعد و برق نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: از عصر چهارشنبه شاهد کاهش ابر و قطع بارش و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود که سرعت وزش باد در برخی نقاط تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان قم صاف همراه با افزایش دما است.

وی میزان بارش باران طی ساعات گذشته در شهر قم را ۱۴ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان بارش در روستای رستگان ۴۷ میلی متر و بارش باران در دستجرد ۲۴ میلی متر، قنوات ۱۵ میلی متر و کهک ۱۵ میلی متر است.

صبوری حداکثر دمای هوای امروز قم را ۱۳ درجه اعلام کرد و گفت: حداقل دمای هوای این استان فردا چهارشنبه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه، حداقل دمای هوای قم در پنجشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز جمعه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه است.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، چهارشنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی، پنجشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و جمعه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1iq4.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما