کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهام‌پلیمر دسته‌ اولی ماند

خبرگزاری فارس , 7 اسفند 1398 ساعت 8:35

نماینده فوتبال استان قم در راه کسب مجوز صعود به مسابقات فصل آینده لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور در لیگ دسته اول ماندگار شد.


به گزارش قم نیوز بعد از تیم صبا که نماینده فوتبال قم در لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور بود، امسال در فصل 1398 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران از استان قم یک تیم آماده، منسجم و آینده‌دار به نام مهام‌پلیمر به میدان رفت و قمی‌ها امیدوار به لیگ برتری شدن این تیم بودند اما این اتفاق رخ نداد.

این تیم که با ترکیبی از بازیکنان جوان و مستعد فوتبال قم در کنار یک کادر فنی مجرب متشکل از مربیان شاخصی همچون داوود عاصم‌آبادی و محمد علیخانی گام به رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول ایران گذاشته بود، بهره‌مند از حمایت‌های مالی شرکت مهام‌پلیمر به مدیریت فردی ورزش دوست به نام نیکوحرفیان مرحله مقدماتی را به خوبی پشت‌سر گذاشت اما در مرحله دوم ناکام بود.

فوتبالیست‌های تیم امید مهام‌پلیمر قم که برای انجام بازی‌های مرحله دوم فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران راهی مشهد مقدس شده بودند، با عملکردی تعجب برانگیز و کسب تنها یک پیروزی در مقابل سه شکست به کار خود در رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور پایان دادند.

در مرحله دوم این رقابت‌ها در مشهد، مهام برابر تیم‌های امید برق شیراز و پدیده مشهد با نتایج مشابه دو بر صفر شکست خورد و در دیدار با تیم امید تکاوران بندرعباس با حساب چهار بر سه مغلوب شد، تا پیروزی دو بر یک در آخرین بازی این مرحله مقابل علم و ادب تبریز کاملا بی‌ارزش قلمداد شود.

عملکرد نماینده فوتبال استان قم در سال جاری نسبت به فصول گذشته مناسب‌تر بود، آنها در حالی راهی مرحله دوم شدند که در مرحله اول چهار پیروزی و سه تساوی کسب کرده بودند و دو شکست نیز در کارنامه داشتند اما با ناکامی در مرحله دوم فرصت رفتن به مراحل بالاتر و راهیابی به لیگ برتر را از دست دادند تا مدیریت و کادر فنی این تیم از هم اکنون به فکر باشند که مهام‌پلیمر باید برای حضوری قدرتمند در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با برنامه‌ریزی بهتر و با بهره‌مندی کامل از ظرفیت و پتانسیل فوتبالیست‌های استان قم وارد مسابقات شود.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 86250

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86250/مهام-پلیمر-دسته-اولی-ماند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir