> قم نیوز - نتیجه آزمایش کرونای آیت الله شبیری زنجانی مشخص نشده است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتیجه آزمایش کرونای آیت الله شبیری زنجانی مشخص نشده است

خبرگزاری ايرنا , 7 اسفند 1398 ساعت 10:00

برغم برخی شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که نتیجه آزمایش کرونای آیت الله شبیری زنجانی هنوز اعلام مشخص نشده است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد رضا باباخانی رئیس دفتر آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید گفت: حضرت آیت الله شبیری زنجانی به اتفاق همه اعضای دفتر برای رعایت احتیاط، تست کرونا دادند ولی هنوز پاسخ آن را دریافت نکردند.
وی ادامه داد: مطالب مطرح شده در ارتباط با مثبت یا منفی بودن نتیجه تست کرونای این مرجع تقلید درست نیست و اگر چیزی باشد از طریق دفتر اعلام می کنیم.

در پی شیوع نسبی بیماری کرونا در قم تاکنون ۱۶ نفر جان باخته اند و ۳۲۰ مشکوک به کرونا نیز بستری و تحت نظر هستند که ۴۰ نفرشان بد حال هستند که البته بر اساس آمارهای موجود، اغلب آنها را بیماران آنفولانزا تشکیل می دهند اما برای اطمینان از عدم ابتلای به کرونا، تحت آزمایش و بررسی های ویژه قرار دارند. 

به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده‌ و محدودیت هایی در برنامه های جمعی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران اعمال شده است. 

باباخانی صبح روز سه شنبه نیز در پاسخ به خبرنگار ایرنا، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.
وی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر  در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفلوآنزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.
باباخانی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.
وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86254

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86254/نتیجه-آزمایش-کرونای-آیت-الله-شبیری-زنجانی-مشخص-نشده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir