چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 86271
منبع : خبرگزاری تسنیم

تمامی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های سطح شهر روزانه در قم ضدعفونی می‌شوند

قم نيوز : معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های تجمعی در سطح شهر هر شب ضدعفونی شده و پوسترهای هشداردهنده و آموزشی در تمام اتوبوس‌ها نصب می‌شود.
تمامی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های سطح شهر روزانه در قم ضدعفونی می‌شوند
تمامی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های سطح شهر روزانه در قم ضدعفونی می‌شوند
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به شرایط ایجادشده در شهر قم اظهار داشت: برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم در این شرایط بوده تا بتوانیم در کنار اقدامات بهداشتی که معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در حال انجام است از گسترش بیماری جلوگیری کنیم.

وی از ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بر طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان کشور به‌صورت گسترده خبر داد و افزود: اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های تجمعی در سطح شهر هر شب ضدعفونی شده و پوسترهای هشداردهنده و آموزشی در تمام اتوبوس‌ها نصب می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر حفظ سلامتی شهروندان به‌عنوان یکی از وظایف مسئولان تصریح کرد: در کنار حفظ سلامتی شهروندان، حفظ سلامتی پرسنل مرتبط با حوزه حمل‌ونقل یکی از اولویت‌های ما است.

وی از توزیع لوازم حفاظت شخصی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بین رانندگان اتوبوس و تاکسی نیز خبر داد و گفت: نکات آموزشی جهت ضدعفونی کردن خودروهای تاکسی به رانندگان تاکسی ارسال‌شده و مواد ضدعفونی با ماشین‌های ویژه جهت ضدعفونی کردن خودرو در پایانه‌های تاکسی‌ها مستقر است.

ذاکریان ضدعفونی کردن آسانسورهای پارکینگ‌های طبقاتی را یکی دیگر از اقدامات شهرداری اعلام و تأکید کرد: تک‌تک کارت‌های پارکینگ‌ها بعد از هر بار استفاده توسط افراد ضدعفونی شده و بدون ضدعفونی به نفر بعد تحویل داده نمی‌شود.

وی ضدعفونی شدن پایانه‌ها مسافربری و پارک‌سوار شمالی را به‌صورت روزانه در حال انجام عنوان و بیان کرد: همکاری مردم در عدم انجام سفرهای غیرضروری و رعایت بهداشت فردی گام نخست در کنترل گسترش بیماری در سطح شهر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اطمینان بخشی به مردم از انجام کلیه موارد بهداشتی و ضدعفونی شدن مکان‌های عمومی ابراز کرد: امروز در شرایطی هستیم که حفظ خونسردی، رعایت نکات بهداشت فردی, عدم حضور در اماکن عمومی و کنسل کردن سفرهای غیرضروری نقش پررنگی در مدیریت شرایط ایجادشده در شهر دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfx0j.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما