پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : 86289
منبع : خبرگزاری فارس

اعلام آمادگی بیش از 200 طلبه برای خدمت به بیماران کرونایی

قم نيوز : عضو خانه طلاب جوان از اعلام آمادگی بیش از 200 طلبه داوطلب برای خدمت به بیماران کرونایی خبرداد و گفت: تاکنون 20 نفر از طلاب به صحنه عمل وارد شده در بخش‌های مختلف درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
اعلام آمادگی بیش از 200 طلبه برای خدمت به بیماران کرونایی
اعلام آمادگی بیش از 200 طلبه برای خدمت به بیماران کرونایی
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده با بیان اینکه خانه طلاب جوان متشکل از طلاب جهادگر در عرصه مقابله با کرونا به میدان آمده است، اظهار کرد: طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام آمادگی کرده‌ایم که در صورت نیاز می‌توانیم به نیروهای دانشگاه علوم پزشکی کمک‌رسانی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تاکنون 20 نفر از طلاب به صحنه عمل وارد شده در بخش‌های مختلف درمانی درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند و بیش از 200 نفر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا در صورت نیاز به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه شوند.

عضو خانه طلاب جوان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با بیمارستان فرقانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در صورت نیاز 15 طلبه از هشت صبح تا 16 عصر و 15 طلبه دیگر از 16 عصر تا 22 شب به افراد مبتلا خدمت‌رسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: قرارگاهی را در خانه طلاب جوان تشکیل داده تا مشارکت‌های لازم را در اجرای طرح‌های مرتبط با کرونا داشته باشیم به عنوان نمونه در بسته‌بندی بسته‌های بهداشتی رایگان وزارت بهداشت که در حال توزیع میان مردم است مشارکت کرده‌ایم.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه ملت ایران تاکنون بسیاری از بحران‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته است، گفت: همگی در کنار یکدیگر می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccoiq4.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما