پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 86298
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت قمی‌ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران

قم نيوز : نماینده بسکتبال استان قم بعد از درخشش در مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ آماده رویارویی با حریفان حاضر در مرحله دوم این رقابت‌ها می‌شود.
رقابت قمی‌ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران
رقابت قمی‌ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران
به گزارش قم نیوز بازی‌های دومین لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران در حالی برنامه‌ریزی شده که تیمی متشکل از بازیکنان شاخص بومی به نمایندگی از هیأت بسکتبال قم بعد از نتایج موفق مرحله مقدماتی، اکنون جزو تیم‌های حاضر در مرحله دوم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

راه یافته‌ها به دومین مرحله فصل 1398 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور اکنون در چهار گروه قرار گرفته‌اند و رقابت آنها در این مرحله به میزبانی شهرهای تاکستان، مهاباد، تهران و مشهد برنامه‌ریزی شده، مرحله‌ای که از هر گروه آن دو تیم صعود می‌کند و چهره واقعی تیم‌های دارای شانس رفتن به دسته اول مشخص خواهد شد.

تیم بومی بسکتبال قم در گروه دوم مرحله دوم بازی‌های این دوره با رقبایی همچون بهمن بهبهان، شهدای بابل و هیأت تاکستان رقابت می‌کند، گروهی که بازی‌های آن بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال تا نهم اسفند ماه به میزبانی شهر تاکستان انجام می‌شود و تیم‌ها دوره‌ای مسابقه می‌دهند.

اولین مسابقه تیم هیأت بسکتبال استان قم برای مصاف با تیم شهدای بابل برنامه‌ریزی شده، سپس نماینده قم رو در روی تیم میزبان یعنی تاکستان صف‌آرایی می‌کند و آخرین مسابقه خود را نهم اسفند ماه برابر تیم بهمن بهبهان انجام می‌دهد تا از این مرحله نیز همانند دور مقدماتی به سلامت عبور کند.

دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در حالی قرعه کشی شد و تیم هیأت قم به مصاف نمایندگان بهبهان، بابل و تاکستان می‌رود که بسکتبالیست‌های قمی با برتری برابر دو تیم خانه بسکتبال بهار و آینده سازان ایلام و شکست برابر تیم خانه بسکتبال کاشان راهی این مرحله از بازی‌ها شده‌اند.

 

گروه‌بندی بازی‌های مرحله دوم بسکتبال ایران:

گروه اول: رعد پدافند مشهد، راک شیمی تهران، خانه بسکتبال بهار و نفت و گاز گچساران به میزبانی مشهد

گروه دوم: هیأت بسکتبال قم، بهمن بهبهان، شهدای بابل و هیأت تاکستان به میزبانی تاکستان

گروه سوم: دنیای فلز درفک رشت، ملوان بندرانزلی، خانه بسکتبال نامی‌نو و آینده‌سازان ایلام به میزبانی نامی‌نو

گروه چهارم: خانه بسکتبال کاشان، گاز خوزستان، رادین خراسان و هیأت مهاباد به میزبانی مهاباد

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcc4iq4.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما