پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 86310
منبع : خبرگزاری مهر
برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛

بوستان‌های شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فضاهای عمومی بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و کلیه مجموعه‌های بازی و حرکت درمانی شهر قم به‌صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
بوستان‌های شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود
بوستان‌های شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص پیشگیری از گسترش کروناویروس، اظهار کرد: دستورالعمل‌ها به رؤسای فضای سبز مناطق ارسال شده تا دقت نظر در خصوص مسائل بهداشتی در بوستان‌ها داشته باشند و مستمر گندزدایی سرویس‌های بهداشتی و ضدعفونی مجموعه‌های بازی انجام شود.

وی با اشاره به دستورالعمل گندزدایی و ضدعفونی بوستان‌های شهر، تصریح کرد: تا برقراری شرایط مناسب در شهر مستمر ضدعفونی فضاهای عمومی بوستان‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر توصیه‌های بهداشتی و ضرورت خودداری شهروندان از تجمع و حضور در اماکن مسقف بوستان‌ها، گفت: از شهروندان خواهشمندیم که حتی‌الامکان از حضور در این اماکن و استفاده از فضاهای عمومی خودداری کنند تا این بیماری در استان و کشور ریشه‌کن شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در شهر در خصوص راه‌های پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در بوستان‌های شهر، افزود: به امید خدا این بیماری ریشه‌کن خواهد شد و در بهار، شهروندان از بوستان‌ها به راحتی استفاده خواهند کرد.

جوادیان گفت: برای غرفه‌های زیرمجموعه سازمان که در بوستان‌ها و فضاهای شهری هم دستورالعملی صادر شده تا ملزم به رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در عرضه اقلام مورد نیاز مردم باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvxn6.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما