پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 86319
منبع : خبرگزاری تسنیم

فرماندار قم: مردم حتی‌الامکان از مراجعه به ادارات بپرهیزند

قم نيوز : فرماندار قم با بیان اینکه تعطیل نشدن ادارات به دلیل خدمت‌رسانی به مردم است،گفت: اگر مردم اجباری برای پیگیری کار اداری ندارند به ادارات مراجعه نکنند تا خدای‌نکرده هم عامل انتقال ویروس کرونا نباشند و هم آن را دریافت نکنند.
فرماندار قم: مردم حتی‌الامکان از مراجعه به ادارات بپرهیزند
فرماندار قم: مردم حتی‌الامکان از مراجعه به ادارات بپرهیزند
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری پیرامون حساسیت برخی از افراد نسبت به موضوع قرنطینه کردن اشخاص در خانه و یا قرنطینه شدن اماکنی که از نظر تجمع افراد حساس است،  اظهار داشت: بنا به توصیه پزشکان بهترین، قوی‌ترین و شدیدترین مقابله با ویروس کرونا پیشگیری بوده و بهترین موضوع در پیشگیری نیز عدم ارتباط است.

فرماندار قم افزود: تعطیلی اجتماعات، مدارس، سالن‌های ورزشی، به تعویق انداختن مراسمات عروسی، محدودیت در شرکت در مراسم تشییع‌جنازه و حتی محدود شدن نماز جماعت همگی به دلیل منتقل نشدن این ویروس به اشخاص است.

وی با تأکید بر اینکه مردم قم مردمی فهیم و آگاه بوده و تحت تعلیمات علما هستند، ابراز کرد: مردم نسبت به رفتن به حرم مطهر حضرت معصومه(س) کمال احتیاط را رعایت می‌کنند.

حیدری با تأکید بر اینکه باید مردم نهایت مراقبت لازم را در خصوص این ویروس داشته باشند، خاطرنشان کرد: این ویروس مقدر الهی نبوده و ویروس دست سازی است که در حال انتشار است و اگر مراقبت نکنیم در معرض آن قرار می‌گیریم.

فرماندار قم با بیان اینکه تعطیل نشدن ادارات به دلیل خدمت‌رسانی به مردم است، تأکید کرد: اگر مردم اجباری برای پیگیری کار اداری ندارند به ادارات مراجعه نکنند تا خدای‌نکرده هم عامل انتقال نباشند و هم آن را دریافت نکنند.

وی با تأکید بر اینکه باید مردم به صحبت‌های متخصصان گوش بدهند،گفت: باید گوش‌به‌زنگ بوده و حرف متخصصان را گوش کنیم تا از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyw97.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما