شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 86367
منبع : خبرگزاری فارس

تمام شهر باید مملو از نمادهای شهدای استان قم باشد

قم نيوز : رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: باید به سمت این برویم که تمام شهر مملو از نمادها و جلوه‌هایی از شهدای استان قم باشد تا مردم با آنها آشنا شوند.
تمام شهر باید مملو از نمادهای شهدای استان قم باشد
تمام شهر باید مملو از نمادهای شهدای استان قم باشد
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده با اشاره به برنامه‌های کنگره شهدای استان قم گفت: هر کمیته کنگره برنامه‌هایی را در دستور کار دارد؛ تا زمان کنگره باید اجلاسیه‌هایی برگزار شود که یکی از آنها به عنوان مثال در خصوص شهدای ارتش است. ما 600 شهید ارتش در قم داریم که باید آثار این شهدا گردآوری شده و به مردم معرفی شوند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با اشاره به برگزاری جلساتی با فرمانده ارتش و مسوولان مرتبط در خصوص معرفی شهدای ارتش افزود: یکی از اقدامات ویژه‌ای که کنگره پیگیر آن است معرفی شهدای استان قم خصوصا شهدای مظلوم ارتش است که نماد و جلوه‌ای از آنها در شهر وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمت این برویم که تمام شهر مملو از نمادها و جلوه‌هایی از شهدای استان قم باشد تا مردم با آنها آشنا شوند.

حاجی‌زاده با اذعان به اینکه به بسیاری از سوژه‌های بسیار ناب در خصوص شهدای استان پرداخته نشده است افزود: مردم قم بسیاری از شهدای شاخص این شهر را نمی‌شناسند و یکی از اقدامات کنگره این است که شهدای استان به خوبی به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه باید شهدای قشری نیز به اقشار مختلف معرفی شوند گفت: شهدای دانشجو باید به دانشجویان، شهدای دانش‌آموز به دانش‌آموزان و دیگر شهدای اقشار به اقشار مرتبط با آنها معرفی شوند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با تاکید بر اینکه به مرور تا اجلاسیه نهایی کنگره که آبان‌ماه 99 برگزار می‌شود اجلاسیه‌‌های متعددی اجرا خواهد شد افزود: در مجموع حدود هفت اجلاسیه تا اجلاسیه پایانی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjateo.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما