کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست امیرآبادی از وزیر برای رسیدگی فوری به بیماران کرونایی قم

خبرگزاری ايرنا , 10 اسفند 1398 ساعت 11:20

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار فیلمی در توییتر از مسئولان به‌ویژه وزیر بهداشت درخواست کرد نسبت به وضعیت بیمارستان کامکار قم رسیدگی فوری کنتد.


به گزارش قم نیوز در این فیلم در توییت شخصی امیرآبادی منتشرشده، اشاره ‌شده است که فیلم مربوط به ساعت یک بامداد امروز شنبه و بازدید امیرآبادی از بیمارستان کامکار بوده است.

در این فیلم خانم دکتری در حال نشان دادن لباس حفاظتی ویژه پزشکان و انتقاد از نامناسب بودن این لباس است که مورد تایید امیرآبادی نیز قرار می‌گیرد.

پزشکی که در این فیلم ۱۷ ثانیه‌ای صحبت می‌کند،‌ اعلام می‌کند که به‌عنوان پزشک طرحی در این بیمارستان مشغول به فعالیت است و از کمبود امکانات این مرکز درمانی گلایه می‌کند و می‌گوید که از نبود امکانات گریه‌ام گرفته است.

تاکنون بیش از ۵۰ مبتلا به کرونا نیز درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند و ۳۰ هزار تن از سی بهمن تاکنون به مراکز درمانی قم مراجعه و ۵۸۰ بیمار بستری‌شده‌اند.

بر اساس تازه‌ترین آمار رسمی، تاکنون ده‌ها تن از افراد مشکوک یا آلوده به کرونا درمان و ترخیص و همچنین ۲۰ تن نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در این استان ازدست‌داده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

«بیماری کرونا» ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است./

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86369

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86369/درخواست-امیرآبادی-وزیر-رسیدگی-فوری-بیماران-کرونایی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir