شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 86370
منبع : خبرگزاری فارس

جودوکاران قمی در تیم ملی

قم نيوز : رئیس هیأت جودو استان قم از دعوت دو تن از چهره‌های شاخص این رشته به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشورمان خبر داد.
جودوکاران قمی در تیم ملی
جودوکاران قمی در تیم ملی
به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار کرد: با تلاش بسیار ارزنده‌ای که مربیان توانمند ما در هیأت جودو استان قم دارند، خوشبختانه امسال نفرات آماده‌ای به نمایندگی از قم در رقابت‌های مختلف کشوری به میدان رفتند و نتیجه این آمادگی درخشش آنها در رقابت با حریفان بود.

وی یاد آور شد: نتیجه حضور آماده و درخشش در مسابقات قهرمانی کشور این است که دو تن از چهره‌های پرتوان جودو قم اکنون مد نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان برای حضور در اردوی تیم ملی هستند، اردویی که از سوم اسفند ماه آغاز می‌شود و حسین سلیم‌پور و مهدی حیدری از قم نیز در آن حاضر هستند.

رئیس هیأت جودو استان قم بیان کرد: کادر فنی تیم ملی امید و بزرگسالان برای تشکیل این اردو تعداد 60 جودوکار از استان‌های مختلف را دعوت کرده، ضمن اینکه در این اردو شاهد برگزاری رقابت انتخابی نیز خواهیم بود، در مجموع اتفاق خوبی برای بخش شیایی یا مبارزه در جودو قم محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: این اردو برای آماده‌سازی جودوکاران پیش از رقابت‌های برون‌مرزی سال آینده برنامه‌ریزی شده و جودوکاران در سالن جودو شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcdzs0j.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما