کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرونا در قم؛ تاکید آیت الله علوی گرگانی بر تقویت ارتباط با خدا و عمل به توصیه پزشکان

خبرگزاری ايرنا , 10 اسفند 1398 ساعت 13:09

آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، با اشاره به شیوع ویروس کرونا توصیه کرد: در شرایط فعلی ضمن رعایت مسائل بهداشتی باید ارتباط با خدا نیز نیز تقویت شود.


به گزارش قم نیوز وی در پاسخ به پرسش جمعی از مومنین درباره راهکار مقابله با بلا و بیماری اظهار داشت: در شرایط فعلی در کنار مراعات مسائل بهداشتی و تذکرات پزشکان محترم، لازم است ارتباط انسان با پروردگار عالمیان تقویت شود.

وی بیان کرد: توسل به اهل بیت(ع) به ویژه امام زمان(عچ) و نماز و دعای استغاثه به حضرت فراموش نشود، امید است خداوند اینگونه بلاها را از جامعه اسلامی و مسلمین دور گرداند.

به گزارش ایرنا: بر اساس تازه‌ترین آمار رسمی، تاکنون ده‌ها تن از افراد مشکوک یا آلوده به کرونا درمان و ترخیص و همچنین ۲۰ تن نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در این استان ازدست‌داده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

«بیماری کرونا» ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86374

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86374/کرونا-قم-تاکید-آیت-الله-علوی-گرگانی-تقویت-ارتباط-خدا-عمل-توصیه-پزشکان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir