شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 86376
منبع : خبرگزاری فارس

تعویق مسابقات 3 نماینده قم در لیگ‌های کشور به دلیل شیوع کرونا

قم نيوز : بازی‌های سه نماینده استان قم در لیگ‌ برتر بسکتبال و لیگ‌های دسته یک والیبال و هندبال مردان باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.
تعویق مسابقات 3 نماینده قم در لیگ‌های کشور به دلیل شیوع کرونا
تعویق مسابقات 3 نماینده قم در لیگ‌های کشور به دلیل شیوع کرونا
به گزارش قم نیوز استان قم در مرحله پلی‌آف و نهایی رقابت‌های این فصل لیگ‌های دسته یک والیبال و هندبال مردان ایران دو نماینده دارد و از یک نماینده در لیگ برتر بسکتبال برخوردار است که که قرار بود این هفته در مقابل حریفان خود به میدان بروند اما مسابقات هر سه تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم هیأت هندبال قم که پس از مراحل مقدماتی و پلی‌آف خود در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور راهی مرحله نهایی مسابقات این دوره شده باید در این مرحله دو بازی رفت و برگشت مقابل نماینده مشهد انجام دهد تا در صورت برتری در مجموع این دو مسابقه، هم به فینال لیگ راه یافته و هم راهی لیگ برتر شود.

از سوی دیگر تیم والیبال افق قم که بعد از بازی‌های قابل قبول خود در مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال به مرحله پلی‌آف صعود کرده، ابتدا نخستین بازی خود در این مرحله را در قم برابر تیم کیمیاگران تهران انجام داد و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید اما بازی برگشت آنها در تهران به دلیل اعلام لغو تمامی رقابت‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار نمی‌شود.

بازی معوقه تیم بسکتبال شیمیدر قم با تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نیز که قرار بود در هشتمین روز اسفند ماه انجام شود، برای حفظ سلامت مربیان و بازیکنان تیم‌ها و همچنین عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور توسط فدراسیون این رشته لغو شده است.

همچنین تیم بسکتبال شیمیدر قم قرار بود همزمان با سایر بازی‌ها و در کنار دیگر تیم‌های راه یافته به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال، از روز 15 اسفند ماه بازی‌های خود را در این مرحله آغاز کند که در پی شیوع ویروس کرونا، امروز بازیکنان و مربیان لیگ برتری از فدراسیون بسکتبال خواستار لغو رقابت‌های مرحله پلی‌آف برای حفظ سلامتی بازیکنان شدند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcjmteo.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما