يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : 86399
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
در پیامی؛

آیت‌الله نوری همدانی از مجاهدت کادر درمانی قدردانی کرد

قم نيوز : آیت الله نوری همدانی گفت:از مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر درمان که حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند،تشکر می کنم.
آیت‌الله نوری همدانی از مجاهدت کادر درمانی قدردانی کرد
آیت‌الله نوری همدانی از مجاهدت کادر درمانی قدردانی کرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید شامگاه شنبه در پیامی آورده است: لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌ها که طبق بعضی از گزارش‌ها حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند، تشکر کنم که به‌طور حتم عندالله ماجور هستند.

در این پیام آمده است: جریان پیش‌آمده از بیماری کرونا و درگذشت عده‌ای از عزیزان و ابتلای عده دیگری از هم‌وطنان ما موجب ناراحتی است که همه به درگاه خدای سبحان پناه می‌بریم و از ذات اقدسش می‌خواهیم نظر لطف و عنایت همیشگی خود را بر مومنین مستدام بدارد.

پیام حاکی است: بی‌شک رعایت نکات بهداشتی و آنچه را که متخصصین مربوط به امر پزشکی بیان می‌دارند بر همگان لازم است و با رعایت این امور و توسل به حضرات معصومین (ع) و قرائت قرآن کریم و ادعیه ان‌شاءالله همگان از این امتحان و ابتلا سربلند بیرون بیایم.

پیام ادامه یافته است: این‌جانب به‌عنوان طلبه‌ای از طلاب حوزه علمیه قم شفا عاجل همه بیماران و توفیق همه خدمتگزاران را از خداوند متعال خواهانم.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdceox8v.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما