يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 86408
منبع : خبرگزاری فارس

استقرار مخازن پسماند در سطح شهر موجب آلودگی مستمر می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: استقرار مخازن پسماند در سطح شهر موجب آلودگی مستمر می‌شود؛ برخی شهرها این کار را کردند اما در حال اصلاح روند گذشته هستند.
استقرار مخازن پسماند در سطح شهر موجب آلودگی مستمر می‌شود
استقرار مخازن پسماند در سطح شهر موجب آلودگی مستمر می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با تاکید بر اینکه مدیریت کلان شهری در کشور و دنیا اعتقادی به استقرار مخازن بزرگ پسماند در معابر ندارند، اظهار کرد: در ذخیره‌سازی پسماند مباحث مفصلی داریم و اینکه مخازن نگهداری زباله در معابر باشد درست نیست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اذعان به اینکه با استقرار مخزن ابتدای کوچه یا کنار معابر شهروندان می‌توانند هر زمان که بخواهند پسماند تخلیه کنند که مزاحمت برای مجاورین دارد، تصریح کرد: به جز این مساله این کار هزینه زیادی هم برای جمع‌آوری به شهر تحمیل می‌کند در حالی که در دنیا دو شب یکبار جمع‌آوری صورت می‌گیرد.

میرابراهیمی بیان کرد: استقرار مخازن پسماند در سطح شهر موجب آلودگی مستمر می‌شود؛ برخی شهرها این کار را کردند اما در حال اصلاح روند گذشته هستند؛ پسماندها را شهروندان باید در داخل منازل به نحو مناسب نگهداری و رطوبت گیری کنند و در ساعت تعیین شده به شهرداری تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مخزن داشته باشیم دچار پراکندگی پسماند می‌شویم؛ به همین خاطر ضمن مزاحمت برای شهروندان مشکلات متعدد نیز از نظر هزینه‌ای برای شهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/111

 
https://qomnews.ir/vdcfcjdc.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما