يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 86414

تقدیر آیت‌الله جوادی آملی از زحمات جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید در پیامی، از جامعه پزشکی، وزیر بهداشت، معاونان و همه برادران و خواهرانی که سعی بلیغ در درمان بیماری‌ها و در تامین بهداشت مردم در مقابل ویروس کرونا دارند، تشکر و قدردانی کرد.
تقدیر آیت‌الله جوادی آملی از زحمات جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا
تقدیر آیت‌الله جوادی آملی از زحمات جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله جوادی آملی آمده است: خدای سبحان گاهی انسان را به نعمت امتحان می‌کند و گاهی به نقمت!  در  سوره مبارکه فجر آمده است: «فَأَمَّا الْإِنْسَانُ إِذَا مَا ابْتَلَاهُ رَبُّهُ فَأَکْرَمَهُ وَنَعَّمَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَکْرَمَنِ....»؛ آزمون الهی دو قسم است گاهی به رفاه است گاهی به رنج.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این بیماری خطرناک کرونا که عده ای را در جامعه گرانقدر و عزیز ما درگیر کرده، امیدواریم آنها که مبتلا نشده اند، از باب دفع بیماری مبتلا نشوند و خدا عنایت کند و آنها که مبتلا شده اند، از باب رفع بیماری، بر اساس «و نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ» شفا پیدا کنند.

در پایان این پیام آمده است: از جامعه پزشکی، از وزیر محترم، از  معاونانشان از همه عزیزان و برادران و خواهرانی که سعی بلیغ دارند در درمان بیماری‌ها و در تامین بهداشت مردم، متشکریم. هم به بیماران شفاء عنایت کند، هم از این بزرگواران به احسن وجه بپذیرد.

 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc00q4.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما