يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 86421
منبع : خبرگزاری تسنیم

‌فعالیت گروه‌های جهادی طلاب خواهر برای مقابله با کرونا در قم آغاز شد

قم نيوز : معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه از ظرفیت طلاب خواهر بسیجی برای بسته‌بندی لوازم بهداشتی استفاده می‌شود، گفت: گروه‌های جهادی در شهر قم اعلام آمادگی کرده‌اند و آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی هستند.
‌فعالیت گروه‌های جهادی طلاب خواهر برای مقابله با کرونا در قم آغاز شد
‌فعالیت گروه‌های جهادی طلاب خواهر برای مقابله با کرونا در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری اظهار داشت: فعالیت‌ها در فضای مجازی در بخش زنان و خانواده شامل مهارت‌های ازدواج، زندگی به توان خدا که در مرحله ثبت نام قرار دارد و مسابقه انقلاب اسلامی که در حال بارگذاری است.

وی افزود: دوره آموزشی تبلیغ نوین، دوره واکاوی بحران جمعیت در ایران، دوره آموزش مهارت‌های رسانه‌ای، دوره تربیت مربی و مشاوره خانواده از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی در فضای مجازی است.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: کمپین تقدیر، تشکر و حمایت از کادر پزشکی و بهداشت در فضای مجازی ایجاد شده ‌که در این کمپین فعالان عرصه فضای مجازی از کادر پزشکی، بیمارستانی و بهداشت عمومی تقدیر و تشکر می‌کنند.

ظهیری بیان کرد: کمپین یاری رسانان برای خدمت رسانی به مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده است اما هنوز بیمارستان‌ها ظرفیت برای پذیریش این نیروها را نداشته‌اند.

وی گفت: به منظور حفظ روحیه مردم و بالابردن سطح تاب آوری اجتماعی کمپینی برای ایجاد آرامش روحی و روانی مردم با عنوان پویش روان درمانی و معنادرمانی ایجاد که مورد استقبال واقع شده است.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت توجه به بُعد تغذیه روحی و روانی جامعه و جلوگیری از تشویش و استرس افزود: به وسیله پویش روان درمانی و معنا درمانی پیام‌های روانشناسی و پیام‌های آرامش بخش منتقل شده، همچنین به قرائت دعاهای دسته جمعی به صورت مجازی نیز پرداخته می‌شود.

ظهیری تصریح کرد: با توجه به تعطیلی طلاب، علاوه بر بخش آموزش که به ارائه دروس در فضای مجازی می‌پردازد، بخش فرهنگی نیز به بارگذاری طرح‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزش مهارتی اقدام کرده است تا طلاب و خانواده‌های آنها بدین وسیله از اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت طلاب خواهر بسیجی و داوطلبین برای بسته بندی لوازم بهداشتی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی به ویژه در شهر قم و شهرهای آلوده به ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند و آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی هستند و در بسته بندی پک‌های بهداشتی و تحویل آنها همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6yna.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما