دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 86446
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر در پلی‌آف / بسکتبال قم به دنبال نخستین قهرمانی

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم با حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برای دومین صعود متوالی به جمع چهار تیم برتر حریف تیم آویژه صنعت پارسا مشهد شد.
شیمیدُر در پلی‌آف / بسکتبال قم به دنبال نخستین قهرمانی
شیمیدُر در پلی‌آف / بسکتبال قم به دنبال نخستین قهرمانی
به گزارش قم نیوز با اعلام برنامه بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال از سوی فدراسیون این رشته اکنون تیم بسکتبال شیمیدُر قم در کنار هفت تیم دیگر راه یافته به این مرحله در قالب بازی‌های رفت و برگشت رقابت می‌کنند و چنانچه هر یک از تیم‌ها برنده یک مسابقه شود، رقابت سوم برای معرفی تیم صعود کننده به مرحله نهایی انجام می‌شود.

 

 شیمیدُر به دنبال جبران نیمه نهایی سال 97

تیم بسکتبال شیمیدُر قم که در مرحله مقدماتی با کسب 42 امتیاز حاصل از 18 پیروزی و 6 باخت در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته در این مرحله باید با تیم رده ششم لیگ برتر یعنی آویژه صنعت پارسا مشهد مسابقه دهد، تیمی که با 40 امتیاز مکان ششم این جدول را نصیب خود کرده است، حالا این دو تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند و اگر نیاز به بازی سوم بود، قم میزبان است.

هنوز زمان بازی‌های مرحله پلی‌آف مشخص نشده اما روحیه و انگیزه بازیکنان تیم شیمیدُر قم برای این مرحله حاکی از آمادگی نماینده قم برای صعود مجدد به مرحله نهایی دارد، تیمی که سال گذشته هم از پلی‌آف به سلامت عبور کرد اما در مرحله نیمه نهایی برابر شهرداری گرگان تن به شکست داد و حذف شد و حالا به دنبال این است که اگر به نیمه نهایی رسید آن باخت را جبران کرده و به فینال صعود کند.

 

اوجاقی: تیمی که کمتر اشتباه کند به قهرمانی می‌رسد

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدُر قم با بیان اینکه خدا را شکر شرایط بدنی خوبی دارم و بازی به بازی بهتر می‌شوم و مطمئنم این شرایط ادامه خواهد داشت، افزود: وضعیت تیم رو به پیشرفت هست، البته اوایل لیگ مسابقات سخت پشت‌سر هم بود اما بازی به بازی بهتر شدیم و یقینا برای پلی‌آف به شرایط آرمانی می‌رسیم، ضمن اینکه  بازیکنان هم روند رو به رشدی دارند.

محمد اوجاقی با اشاره به فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور افزود: رقابت‌های امسال خیلی جذاب و دیدنی است، از یک سو تعداد تیم‌ها افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر اکثر تیم‌ها بازیکنان خارجی در اختیار دارند به همین دلیل تمام تیم‌ها در یک روند هستند و مشخص نیست چه تیمی قهرمان می‌شود اما به طور قطع هر تیمی که کمتر اشتباه کند به این عنوان می‌رسد.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدُر قم خاطرنشان کرد: شرایط بازی‌ها خیلی سخت شده و هشت تیمی که به مرحله پلی‌آف بازی‌های این دوره می‌رسند تقریبا هم سطح هستند چون بازیکن‌های خوب بین تیم‌ها پخش شده‌اند، ما هم به طور قطع تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

اوجاقی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با حمایت مدیریت باشگاه شرایط بهتری داشته باشیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی انجام داده و روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

 

دلیرزهان: تیم ما قدرت بالایی برای شکست آویژه صنعت دارد

دیگر بازیکن تیم بسکتبال شیمیدُر قم نیز با تاکید بر حضور پرقدرت تیمش در پلی‌آف برای رسیدن به مقام قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، راجع به شرایط خود ابراز کرد: از وقتی که توسط دکتر کیهانی جراحی شدم حدود یک ماه و نیم سپری شده ولی با حمایت باشگاه شیمیدُر وضعیتم روز به روز بهبود پیدا کرده و بهتر می‌شود.

وحید دلیرزهان ادامه داد: ناراحتم از اینکه امکان همراهی تیم شیمیدُر را در بسیاری از بازی‌های مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر نداشتیم، متاسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی به وجود آمده باز هم فرصت بازی برای تیمم تا پایان فصل را ندارم ولی برای تک تک اعضای تیم در مسابقات پلی‌آف و نهایی لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدُر قم راجع به زمان از سرگرفتن تمرینات خود، یاد آور شد: با توجه به نظر پزشک بعد از سه ماه امکان شروع دویدن را دارم، در این مدت باید از مدیریت باشگاه به سبب دلگرمی‌ها و حمایت‌های خوبی که از من داشتند تشکر کنم، ان‌شاءالله از شروع فصل بعد به مسابقات باز می‌گردم.

وی به اوضاع تیم شیمیدُر هم اشاره و عنوان کرد: تیم ما شروع خوبی در مسابقات این فصل داشت چون یک کادر فنی با تدبیر و منسجم داریم اما مصدومیت‌هایی که در تیم به وجود آمد کمی کار را سخت کرد، هر چند این حوادث در لیگ رخ می‌دهد با این حال تیم ما قدرت بالایی برای شکست دادن تیم آویژه صنعت مشهد دارد تا مرحله پلی‌آف را پر قدرت آغاز کند.

دلیرزهان با بیان اینکه می‌توانیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم، در پایان اظهار کرد: طبیعی است که انگیزه زیادی داشتم تا در کنار دیگر اعضای تیم برای موفقیت شیمیدُر تلاش می‌کردم اما متاسفانه این امکان نیست ولی آنقدر بازیکن خوب داریم که در پلی‌آف با توان بالای خود زمینه‌ساز موفققیت تیم شوند و این فصل را با موفقیت سپری کنیم.

 

داوودی: شیمیدُر از ابتدای فصل یکی از مدعیان قهرمانی قلمداد می‌شد

آرن داوودی که یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود، راجع به لیگ گفت: به دلیل بیشتر شدن تیم‌های حاضر در لیگ امسال شاهد افزایش تعداد مسابقات نیز هستیم، اتفاقی که موجب شده تا بازیکنان بیشتر در شرایط مسابقه باشند و از نظر فنی و آمادگی جسمانی اوضاع بهتری داشته باشند.

وی که با شماره 77 تیم شیمیدُر در لیگ امسال به میدان می‌رود، افزود: در پایان مرحله مقدماتی رتبه خوبی در جدول کسب کردیم و حالا از امتیاز میزبانی در پلی‌آف برخوردار هستیم، هر چند بازی در این مرحله سختی‌های خاص خود را دارد و تمام تیم‌ها برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنند، تیم‌ها با تمام توان خود وارد میدان می‌شوند و قطعا تیمی که از آمادگی و تمرکز بهتری برخوردار باشد به مرحله نهایی خواهد رسید.

گارد راس تیم بسکتبال شیمیدُر اضافه کرد: با توجه به آسیب‌دیدگی بازیکنان از ابتدای فصل فقط یک مشکل داریم، اینکه تعداد بازیکنان تیم واقعا کم شده و این اتفاق تیم را با محدودیت‌ مواجه کرده، منتظر هستیم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم در ادامه راه بازی‌های لیگ شرایط بهتری داشته و در پلی‌آف قدرتمند ظاهر شویم.

وی تصریح کرد: شیمیدُر تیمی است که به واسطه برخورداری از بازیکنان ملی‌پوش و شاخص از همان شروع فصل به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی قلمداد می‌شد، به همین دلیل بازیکنان حریف برابر ما با تمام انگیزه خود بازی می‌کنند و کار ما سخت‌تر است چون واقعا به دنبال قهرمانی هستیم.


انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdch-kn6.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما