سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 86476
منبع : خبرگزاری فارس

طلای جهان و نقره لیگ برتر دستاوردهای کبدی قم در سال 98

قم نيوز : رئیس هیات کبدی استان قم گفت: در سال 1398 کبدی قم به دو عنوان ارزشمند و معتبر از لیگ برتر کبدی کشور و مسابقات جهانی دست یافت.
طلای جهان و نقره لیگ برتر دستاوردهای کبدی قم در سال 98
طلای جهان و نقره لیگ برتر دستاوردهای کبدی قم در سال 98
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار کرد: سال 98 برای کبدی استان قم تا اکنون سال بسیار خوب و پرباری بوده زیرا در بسیاری از برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال به اهداف مد نظر خود رسیدیم و جایگاه این هیات در بین هیات‌های ورزشی استان و کشور ارتقاء پیدا کرد.

وی ادامه داد: از شروع مسوولیتم در هیات کبدی به دنبال این بودیم که این رشته را صاحب یک مکان اختصاصی کنیم که با همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان این اتفاق رخ داد و سالنی واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم را تجهیز و به نام خانه اختصاصی کبدی نام‌گذاری کردیم.

رئیس هیات کبدی استان قم بیان کرد: برخورداری از خانه اختصای کبدی موجب شد تا کادر هیات، مربیان و ورزشکاران ما در تمام رده‌های سنی آقایان و بانوان با آرامش کامل تمرینات، برنامه‌های آموزشی و مسابقات استانی خود را برگزار کنند و کار استعدادیابی در این رشته نیز به خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حتی میزبانی از اردوی تیم‌ ملی نیز در خانه کبدی قم صورت گرفت، افزود: با روحیه و انگیزه‌ای که مربیان و کبدی‌کاران قم از خود نشان دادند امسال هم در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور حاضر شدیم و هم اینکه استعداد کبدی ما یعنی علی‌اصغر وفایی به تیم ملی رفت و عنوان جهانی کسب کرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: امسال تیم کبدی رعد پدافند نماینده قم در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور بود که با کادر فنی و بازیکنان خوب خود تا آخرین هفته یکی از شانس‌های اصلی کسب مقام قهرمانی بود که سرانجام روی سکوی دوم ایستاد و کاپ نایب‌قهرمانی این مسابقات را برای ورزش قم و خانواده کبدی به ارمغان آورد.

وی افزود: بزرگترین دستاورد ما از میادین مختلف سال جاری، مدال طلایی بود که از رقابت‌های کبدی 2019 قهرمانی دنیا در جزیره کیش به دست آمد، مدالی که با حضور چهره با استعداد کبدی قم یعنی علی‌اصغر وفایی در ترکیب تیم ملی جوانان نصیب ورزش قم شد و برای نخستین‌بار در تاریخ کبدی قم رقم خورد.

انتهای پیام / 78002
https://qomnews.ir/vdcaiyna.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما