چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 86527
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

توجه ویژه به نشاط اجتماعی در برنامه‌های شهرداری قم دنبال می شود

قم نيوز : شهردار قم گفت:با توجه به شیوع بیماری‌های واگیردار در سطح کشور،برنامه‌های نوروزی شهرداری قم با هدف افزایش نشاط اجتماعی دنبال می‌شود.
توجه ویژه به نشاط اجتماعی در برنامه‌های شهرداری قم دنبال می شود
توجه ویژه به نشاط اجتماعی در برنامه‌های شهرداری قم دنبال می شود
به گزارش قم نیوز در جلسه فوق‌العاده ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، بر لزوم بازنگری در طرح‌ها و برنامه‌ها با توجه به شیوع بیماری‌های واگیردار و به خصوص ویروس کرونا در سطح کشور و همچنین شهر قم تأکید شد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در این جلسه، تلاش در راستای حفظ روحیه امید و همدلی در بین شهروندان و زائران در شهر قم را از جمله سیاست‌های اصلی و اجرایی این ستاد عنوان کرد و گفت: علاوه بر تلاش در خصوص خدمت‌رسانی شایسته در ایام پایانی سال و نوروز، رعایت دقیق نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط کارکنان بخش‌های مختلف نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

شهردار قم شرایط ویژه شهر و استان قم به علت شیوع این بیماری و درگیری بخش‌های مختلف برای کنترل، درمان، آموزش و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری را یادآور شد و افزود: مجموعه شهرداری قم علاوه بر مباحث خدماتی مرتبط با این موضوع، در خصوص آموزش، پیشگیری و اطلاع‌رسانی نیز اقداماتی را با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌های استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی قم به انجام رسانده است.

سقائیان‌نژاد زیباسازی و فضاسازی متناسب با ایام نوروز و آغاز سال جدید با استفاده از اِلِمان‌ها و مبلمان جدید و مردم‌پسند در تمام سطح شهر را مورد توجه قرار داده و افزود: با توجه به شرایط روحی و روانی شهروندان در این ایام و جلوگیری از ازدحام و تجمع افراد و تعطیلی مراکز فرهنگی و تفریحی، ایجاد محیطی آرام و زیبا در سطح شهر می‌تواند تأثیر به سزایی در آرامش روانی جامعه به دنبال داشته باشد.

شهردار قم توجه به مباحث فرهنگی و حفظ روحیه امید در قشر‌های مختلف شهروندان را از دیگر وظایف مجموعه مدیریت شهری دانست و ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، می‌بایست مباحثی که افزایش سطح امید در جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی را در پی دارد به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شود.

توجه به سیما و منظر شهری از جمله رنگ‌آمیزی سطوح و مبلمان شهری، کاشت بوته گل‌های فصلی، شستشوی معابر و استفاده از مفاهیم امیدزا در تبلیغات شهری و اجرای پویش‌های تبلیغاتی از دیگر مباحثی بود که شهردار قم در این جلسه بر اجرای آن با محوریت ایجاد نشاط اجتماعی توسط مجموعه‌های مختلف شهرداری قم تأکید کرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchqmn6.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما