پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 86566
منبع : خبرگزاری فارس

تشکیل روزانه ستاد مدیریت بحران برای مقابله با شیوع کرونا

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با شیوع کرونا گفت: روزانه چندین جلسه ویژه کمیته‌های تخصصی و یک جلسه نشست ستاد مدیریت بحران برگزار می‌شود.
تشکیل روزانه ستاد مدیریت بحران برای مقابله با شیوع کرونا
تشکیل روزانه ستاد مدیریت بحران برای مقابله با شیوع کرونا
به گزارش قم نیوز محسن اروجی در حاشیه مانور گندزدایی شهر مقدس قم  با اشاره به اینکه از تاریخ 30 بهمن‌ماه در حوزه‌های مختلف به ویژه درمانی و بهداشتی اقدامات قابل توجهی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام شده اظهار کرد: برخی از شرکت‌ها که سال گذشته در راستای تولید لوازم بهداشتی فعال بودند امروز نیز به میدان آمده‌اند اما با توجه به تقاضای زیاد همچنان با کمبود روبرو هستیم که رفع این مشکل در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قم است.

وی اضافه کرد: روزانه چندین جلسه ویژه کمیته‌های تخصصی و یک جلسه ستاد مدیریت بحران را داریم که در این ستاد با حضور استاندار و دیگر مسئولان ارشد استانی تصمیم‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات دنبال می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با تاکید بر اینکه بحران کرونا نیز همانند بحران‌های دیگر با مشارکت مردم قابل رفع شدن است، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها خسارت‌های جانی و زمان این بحران را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaimna.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما