پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 86575
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم به مناسبت هفته منابع طبیعی نهال غرس کرد

قم نيوز : استاندار قم به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی ضمن غرس سه نهال در باغچه استانداری گفت: رسیدن به هوای پاک بدون مشارکت مردم و عمومی شدن فرهنگ کاشت نهال، محقق نخواهد شد.
استاندار قم به مناسبت هفته منابع طبیعی نهال غرس کرد
استاندار قم به مناسبت هفته منابع طبیعی نهال غرس کرد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه غرس نهال در باغچه استانداری به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی اظهار کرد: کاشت نهال یک فرصت مطلوب برای حفظ محیط زیست و ارتقای شاخص‌های مهم این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش فضای سبز از افزایش آلودگی هوا جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: رسیدن به هوای پاک بدون مشارکت مردم و عمومی شدن فرهنگ کاشت نهال، محقق نخواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه کاشت درخت در آموزه‌های دینی و ایرانی ما ریشه دارد، گفت: در قم که شاهد یک اقلیم کویری و چهار فصل هستیم ترویج فرهنگ درختکاری می‌تواند موجب رفع بسیاری از مشکلات شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با کاشت درخت یک حرکت نمادین را انجام دادیم که امیدواریم با فراگیری این حرکت نمادین بتوانیم یک فرهنگ پر اهمیت را رقم بزنیم.

خاطرنشان می‌شود،  بهرام سرمست امروز با رعایت نکات بهداشتی و حفاظت فردی، در کنار جمعی دیگر از مسئولان استانی از جمله عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم دو نهال انجیر و یک نهال کاج طلایی(لاوسون) را غرس کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcammna.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما