پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 86582
منبع : خبرگزاری مهر

دروس پایه اول و دوم متوسطه در قم به صورت مجازی ارائه می‌شود

قم نيوز : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به فعالیت کلیه مدارس از طریق فضای مجازی در ایام تعطیلات، افزود: گروه آموزشی متوسطه سامانه‌ای با عنوان کلینیک مجازی فعال کرده است.
دروس پایه اول و دوم متوسطه در قم به صورت مجازی ارائه می‌شود
دروس پایه اول و دوم متوسطه در قم به صورت مجازی ارائه می‌شود
به گزارش قم نیوز علیرضا یاری با اشاره به فعالیت کلیه مدارس از طریق فضای مجازی در ایام تعطیلات افزود: گروه آموزشی متوسطه سامانه‌ای با عنوان کلینیک مجازی اعلام کرده است که آدرس آن http://clinic.qomgt.ir/ می‌باشد و دانش آموزان به صورت شبانه روزی می‌توانند ارتباط برقرار کرده و سوالات آموزشی خود را بپرسند و آنلاین جواب را دریافت کنند.

وی گفت: مدیران همه مدارس متوسطه اول و دوم از طریق کانال‌های مجازی با دانش آموزان در ارتباط هستند و مطالب درسی را به صورت صوتی یا تصویری به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری آزمون آنلاین توسط برخی از مدارس، افزود: همچنین در سامانه کلینیک مجازی نیز آزمون آنلاین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش در مدارس تعطیل شدنی نیست، تصریح کرد: شبکه آموزش و شبکه چهار به منظور آموزش کتب درسی دوره متوسطه اول و دوم به ارائه دروس می‌پردازد.

یاری بیان کرد: دانش آموزان حتماً با سامانه مجازی در ارتباط باشند و تمامی دروس را از شبکه چهار و شبکه آموزش دریافت کنند که این آموزش‌ها قابلیت دانلود کردن نیز دارد.

وی گفت: دانش آموزان باید خودخوانی داشته باشند یعنی بدون حضور دبیر به مطالعه دروس بپردازند که این امر موجب آمادگی ذهنی دانش آموز می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم تأکید کرد: والدین حتماً مراقب وضعیت درسی دانش آموزان خود در ایام تعطیلات باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcirwav.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما