?>?> لاریجانی از همت و امیدملت ایران در مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد | قم نیوز
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 86615
منبع : خبرگزاری مهر
در یادداشتی؛

لاریجانی از همت و امیدملت ایران در مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد

قم نيوز : رئیس مجلس شورای اسلامی در پست اینستاگرامی خود نوشت: از امید و همت بلند ملت ایران به ویژه مردم شریف استان‌های قم، گیلان و تهران در مقابله با شیوع کرونا قدردانی می‌کنم.
لاریجانی از همت و امیدملت ایران در مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد
لاریجانی از همت و امیدملت ایران در مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد
به گزارش قم نیوز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود از امید و همت بلند ملت ایران به ویژه مردم استان‌های قم، گیلان و تهران در مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد.

متن کامل پست اینستاگرامی لاربجانی به این شرح است:

در هفته‌های گذشته، ابتلای تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویژه در استان‌های قم، گیلان و تهران به کرونا و درگذشت شماری از مبتلایان، حلاوت واپسین ایام سال را برای همگان به تلخی مبدل کرد. ضمن آرزوی بهبودی کامل برای همه مبتلایان، طلب آمرزش و رحمت برای قربانیان و صبر و آرامش برای بازماندگان، امیدوارم که با همت شبانه روزی مسئولان علی الخصوص اقدامات پیشگیرانه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همکاری و همدلی مردم رئوف، هر چه زودتر، شاهد کوتاه شدن سایه شوم این بیماری از سر کشور باشیم تا دشواری و مرارت ایام، جای خود را به احساس پیروزی و سربلندی دهد. همچنین خود را در رنج مردم شریف قم در این روزهای سخت سهیم می دانم و با این شهر مقدس چنین هم سخن می‌شوم که؛ فاستقم کما امرت! با تکیه بر مهربانی کریمه اهل بیت (س)، از بستر کسالت برخیز! این روزها می‌گذرد و می دانم که بر دامنت کبریات ننشیند گرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftvdc.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما