سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 86666
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم:

پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اجرای پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم»، گفت: این طرح با توجه به شرایط ایجادشده در رابطه با گسترش بیماری کرونا، و همکاری کتاب‌فروشی‌ها برای تسهیل شرایط ماندن مردم در خانه انجام می‌گیرد.
پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» در قم اجرا می‌شود
پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در گفت و گویی بیان کرد: در پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» با مشارکت کتاب‌فروشی‌های داوطلب سطح شهر کتاب‌ها با تخفیف و پیک رایگان به آدرس پستی مشتری ارسال می‌شود تا از خارج شدن غیر ضرور خانواده‌ها از خانه جلوگیری به عمل آید.

وی اضافه کرد: این طرح باهدف ترغیب مردم به ماندن در خانه و با توجه به برطرف کردن بخشی از نیازهای فرهنگی خانواده‌ها انجام‌شده و نهادهای مختلف در اجرای این طرح همکاری گسترده‌ای داشته‌اند.

وی ادامه داد: از کتاب‌فروشی‌های شهر قم دعوت می‌کنم در این حرکت فرهنگی به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیایند و برای تبلیغ و حمایت از این پویش از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کنند تا این طرح به در خانه ماندن مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در شهر کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: همواره کتاب‌فروشان و ناشران به‌عنوان خادمان فرهنگی درحرکت‌های جهادی پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم علاوه بر پشتیبانی معنوی از این طرح در صوت امکان حمایت مادی از کتاب‌فروشی‌های داوطلب مشارکت در این اقدام را دنبال می نماید.

حسینی کاشانی بیان داشت: کتاب‌فروشی‌هایی که علاقه‌مند برای مشارکت در این طرح هستند می‌توانند آمادگی خود را حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نمایند.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۵۹۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۷۱۶۱ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون دو هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۳۷ مورد رسید.

شهروندان باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می‌توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی ایترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb00bw.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما