سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 86671
منبع : خبرگزاری فارس

۲ هزار خودرو حمل نخاله در قم فعال است/تخلیه پسماند عمرانی در شهر جرم است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: هر نوع تخلیه پسماندهای عمرانی در سطح شهر جرم است که اگر چنین چیزی انجام شود در صورت مشاهده برخورد می‌شود.
۲ هزار خودرو حمل نخاله در قم فعال است/تخلیه پسماند عمرانی در شهر جرم است
۲ هزار خودرو حمل نخاله در قم فعال است/تخلیه پسماند عمرانی در شهر جرم است
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به وضعیت تولید پسماندهای عمرانی در شهر قم، اظهار کرد: روزانه بالغ بر 5 تا 7 هزار تن پسماند عمرانی در شهر تولید می‌شود و بالغ بر 400 دستگاه حفار در این قسمت کار می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیش از 2 هزار ماشین حمل نخاله هم در شهر قم فعال هستند، خاطرنشان کرد: هر نوع تخلیه پسماندهای عمرانی در سطح شهر جرم است که اگر چنین چیزی انجام شود در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

میرابراهیمی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی تخلیه غیرمجاز پسماند در شهر از سوی شهروندان، بیان کرد: شهروندان اگر تخلیه غیرمجاز نخاله را مشاهده کردند لطفا تصاویری از این کار تهیه کرده و با سامانه 137 تماس بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر سامانه‌ای طراحی شده که مردم می‌توانند با تماس با آنها پسماندهای عمرانی را تحویل دهند، اظهار کرد: مردم در تماس با این سامانه می‌توانند درخواست استقرار باکس‌های ویژه خاک و نخاله داده تا هم نظافت شهر بر هم نخورد و هم دیگر شهروندان با مشکل روبه رو نشوند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchz-n6.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما