چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 86718
منبع : خبرگزاری مهر
معاون استاندار قم خبر داد؛

رایزنی برای احداث ۲ بیمارستان سیار در فضاهای ورزشی قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: برای احداث ۲ بیمارستان سیار از سوی ارتش و سپاه در مجموعه‌های ورزشی یادگار امام و ۱۵ خرداد ریزانی‌هایی انجام شده است.
رایزنی برای احداث ۲ بیمارستان سیار در فضاهای ورزشی قم
رایزنی برای احداث ۲ بیمارستان سیار در فضاهای ورزشی قم
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: احداث دو بیمارستان سیار در محدوده خارج از بافت مسکونی و در نزدیکی واحدهای درمانی می‌تواند کمک خوبی به دیگر بیمارستان‌های قم داشته باشد و این دو بیمارستان در فضاهای ورزشی ظرفیت خوبی است.

وی با بیان اینکه مشکل فاضلاب بیمارستان فرقانی در حال پیگیری است، گفت: در خصوص بیمارستان امیرالمومنین (ع) هم پیگیری‌ها نتیجه بخش بود و بیمارستان مادر پردیسان هم بحث‌هایی شد و قرار است ۶۰۰ میلیارد تومان وثیقه در اختیار ما قرار گیرد تا این بیمارستان هم زودتر تجهیز شود.

شلوغی و ترددهای بسیار در میدان تره بار شهید مطهری و آذر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در ادامه با اشاره به اهمیت در خانه ماندن مردم و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس و بیماری در شهر، گفت: متأسفانه به رغم هشدارهایی که برای در خانه ماندن مردم می‌شود در بازدیدهای میدانی صورت گرفته در سطح شهر دیده شده است که میزان تردد در میدان تره بار میدان شهید مطهری و خیابان آذر هم‌چنین ۲۰ متری شهید بهشتی و منطقه زنگارگی رو به افزایش است.

به گفته بهشتی، باید در این مناطق بیشتر فرهنگ سازی شود تا مردم در خانه‌های خود بمانند ولی متأسفانه کار تبلیغاتی در این مناطق صورت نگرفته است و این از ضروریات است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoaeo.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما