شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 86767
منبع : خبرگزاری تسنیم

 حفظ روحیه بیماران کرونایی مهم‌ترین هدف طلاب جهادگر است

قم نيوز : طلبه جهادگر گفت: هدف از حضور در این بیمارستان کمک به بیماران کرونایی و روحیه‌دهی به این عزیزان است، طلاب و روحانیون همواره به رسالت خود عمل کردند و همواره یار و پشتیبان نظام اسلامی مردم هستند.
حفظ روحیه بیماران کرونایی مهم‌ترین هدف طلاب جهادگر است
حفظ روحیه بیماران کرونایی مهم‌ترین هدف طلاب جهادگر است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد مداح یکی از طلاب جهادی است که مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی بود که مطلع شد همسر باردارش که در آی‌سی‌یو بستری بوده او را با یک دنیا غم و غصه تنها گذاشته و رفته است.

همسرش غریبانه رفت و او هم غریبانه بیرون اورژانس گریه کرد تا روحیه رفقای طلبه جهادگرش خراب نشود و توانایی خدمت بهتر به بیماران کرونایی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمد مداح در گفت‌وگو با تسنیم در قم اظهار داشت: بیش از یک هفته است که همراه با طلاب جهادی برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان فرقانی حضور داریم.

وی افزود: همسر باردارم به‌دلیل مشکل قلبی در بیمارستان فرقانی بستری شد و در کنار خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی سعی می‌کردم از ایشان غافل نشده و هر کمکی بود انجام بدهم ولی متاسفانه همسر و فرزندم روز گذشته فوت کردند.

این طلبه جهادی ادامه داد: همسرم عاشق سردار سلیمانی بود و پس از شهادت سردار دل‌ها یک هفته گریه می‌کرد و بسیار ناراحت بود، انشاءالله که با سپهبد سلیمانی محشور شود.

مداح تصریح کرد: هدف از حضور در این بیمارستان کمک به بیماران کرونایی و روحیه‌دهی به این عزیزان است، طلاب و روحانیون همواره به رسالت خود عمل کردند و همواره یار و پشتیبان نظام اسلامی مردم هستند.

وی عنوان کرد: بیماران در کنار خدمت‌رسانی نیازمند روحیه هستند و تلاش می‌کنیم با حضور و خدمت و صحبت با بیماران کرونایی روحیه آنها حفظ شود و بیماری آنها بهبود پیدا کند.

این طلبه جهادی گفت: همراه با طلاب جهادی در حیاط بیماستان فرقانی ایستگاه آبمیوه‌گیری راه‌اندازی کردیم و آبمیوه تازه به بیماران عزیز می‌دهیم و ضمن صحبت با آنها سعی می‌کنیم به حفظ روحیه این عزیزان کمک کنیم.

مداح خاطرنشان کرد: من و همسرم در شهر مقدس قم غریب و تنها بودیم و هیچ کسی غیر حضرت معصومه(س) نداشتیم، امیدوارم به برکت بارگاه مقدس کریمه اهل بیت(س) ویروس کرونا از بین برود و زندگی مردم به روال عادی بازگردد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcd550j.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما