شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 86777
منبع : خبرگزاری مهر

معاون وزیر بهداشت: شلوغی خیابان‌های شهر قم ممکن است باعث اوج‌گیری بیماری کرونا شود

قم نيوز : معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه با شلوغی که امروز در قم دیدیم ممکن است شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا باشیم،‌ گفت: جداسازی افراد مشکوک به کرونا باعث حداقل رساندن تماس‌های اجتماعی می‌شود.
شلوغی خیابان‌های شهر قم ممکن است باعث اوج‌گیری بیماری کرونا شود
شلوغی خیابان‌های شهر قم ممکن است باعث اوج‌گیری بیماری کرونا شود
به گزارش قم نیوز ایرج حریرچی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فرقانی قم بیان کرد: با توجه به اینکه رفتار بیماری با همکاری مردم رابطه مستقیم دارد دو اقدام اصلی جداسازی بیماران و افراد مشکوک و به حداقل رساندن تماس‌های اجتماعی ضروری است.

وی افزود: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می‌کنم خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.

تقدیر از فعالیت جهادی روحانیون قم

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم، گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است؛ در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی بیماران تا نظافت را انجام می‌دهند و ما قدردان ایشان هستیم.

وی بیان کرد: اگر مردم رعایت کنند بیماری کاهش می‌یابد ولی اگر مردم رعایت نکنند شاهد اوج گیری بیماری در قم و دیگر شهرها خواهیم بود.

حریرچی با اشاره به مشکلات در زمینه کمبود ماسک و دیگر تجهیزات، گفت: مصرف این اقلام ۲۰ برابر شده است و بسیاری از کارخانه‌ها خط تولید را تغییر داده و از خارج کشور واردات صورت گرفته است ولی حداکثر تلاش را می‌کنیم پرسنل در معرض کم‌ترین آسیب باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceff8v.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما