شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 86781
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله عیسی قاسم:

مبلغان در شرایط همه‌گیری کرونا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند

قم نيوز : رهبر نهضت اسلامی بحرین در پیامی به مبلغان از آنها خواست اکنون که امکان اجتماع در حسینیه‌ها و مساجد وجود ندارد از وسایل ارتباط جمعی استفاده کنند.
مبلغان در شرایط همه‌گیری کرونا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند
مبلغان در شرایط همه‌گیری کرونا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند
به گزارش قم نیوز آیت الله شیخ عیسی قاسم امروز در سخنانی کوتاه از علمای بحرین خواست تا امور تبلیغی و آموزشی را از طریق وسایل ارتباط جمعی با قوت ادامه دهند.

این سخنان که تحت عنوان «تذکیرٌ لذاکرین ١» منتشر شده است نخستین سری از توصیه‌های رهبر نهضت اسلامی بحرین در ایام تعطیلی تجمعات مذهبی و اجتماعی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.

بنظر می‌رسد آیت الله عیسی قاسم در روزهای آینده نیز بطور منظم توصیه‌هایی را تحت عنوان «تذکیرٌ لذاکرین» متناسب با وضعیت جامعه بحرین در شرایط جاری داشته باشد.

متن سخنان امروز بدین شرح است:

«توصیه ای به مبلغان ۱»

آنچه در اینجا یادآوری می‌نمایم، که تذکری بیدارکننده و مهم است و توجه هوشیارانه را می‌طلبد و اول از همه متوجه خود بنده می‌باشد:

به برادرانم یادآوری می‌کنم حال که این روزها امور تبلیغی در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز آموزشی دینی به تعطیلی در آمده است، تبلیغ و آموزش دینی باید از طریق وسایل و برنامه‌های ارتباط جمعی آموزنده ادامه یافته و در حد بالا توسط علما و خطبای محترم و مخلص به جریان و فعالیت افتد.

خداوند شما را مانند گذشته پشتوانه‌ای برای دین و مؤمنین قرار دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvaeo.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما