کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان قم:

۱۶ محتکر اقلام بهداشتی در قم دستگیر شدند

خبرگزاری مهر , 25 اسفند 1398 ساعت 17:34

فرمانده انتظامی استان قم از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر شدند.


به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم طی عملیاتی پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی اقلام بهداشتی احتکار شده، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی محل دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و طی بازرسی صورت گرفته ۷۴۲ هزار و ۹۵۰ عدد دستکش، ۸۴ هزار و ۹۷۰ ماسک، ۹۶ بطری الکل صنعتی و ۱۰ واکسن جعلی کرونا احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه باند ۷ نفره احتکار اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا متلاشی و افراد تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی افزود: طی عملیاتی دیگر با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم یک هزار و ۳۷۰ عدد ژل ضد عفونی کننده دست و صورت با مارک تقلبی، ۵۰ لیتر گلیسیرین، ۱۸ لیتر شیشه شوی، ۸۰ لیتر آلوئه ورا، ۲ کیلو ژانتان یک کیلو پودر اس ام اس و ۱۵ لیتر الکل کشف و در این رابطه متهم و ۷ تن از همدستانش دستگیر و تحویل مقام قضائی استان شدند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: همچنین در اجرای کنترل انبارهای سطح استان و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام دارویی (ماسک) در انبار منزل مسکونی موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت که پس از شناسایی محل مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی صورت گرفته ۴۸۰ عدد ماسک فیلتردار N95 کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 86822

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86822/۱۶-محتکر-اقلام-بهداشتی-قم-دستگیر-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir