سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب : 86880
منبع : خبرگزاری فارس

احکام اجرایی مالیاتی و تامین اجتماعی مشمول تعویق ۳ ماهه می‌شود

قم نيوز : رئیس اتاق تعاون در نشست مشترک با رئیس جمهور پیشنهاد کرد که تمام احکام اجرایی مالیاتی و تامین اجتماعی مشمول تعویق ۳ ماهه شود که با موافقت رئیس جمهور همراه شد.
احکام اجرایی مالیاتی و تامین اجتماعی مشمول تعویق ۳ ماهه می‌شود
احکام اجرایی مالیاتی و تامین اجتماعی مشمول تعویق ۳ ماهه می‌شود
به گزارش قم نیوز روز گذشته رئیس جمهوری در نشست مشترک با نمایندگان بخش‌های مختلف اقتصاد، بر حمایت از اقشار و کسب و کارهای ضعیف تاکید کرد.

رئیس جمهور در نشست مشترک با نمایندگان و فعالان اقتصادی بخش های غیردولتی، با برشمردن تصمیمات این نشست برای حمایت از اقشار و کسب و کارهای ضعیف جامعه گفت: مردم مطمئن باشند، نیازهای بهداشتی و درمانی و همچنین ارزاق عمومی و نیازمندی‌‌های ضروری زندگی آنها تامین شده و در حد امکان هم دولت حمایت خود را نسبت به اقشار و کسب و کارهای ضعیف انجام خواهد داد.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون نیز در این نشست با بیان مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا برای فعالان اقتصادی و تعاونگران و آسیب‌های ناشی از آن، تعویق اجرای احکام سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی را پیشنهاد داد.

بنابر این گزارش، رئیس جمهور ضمن موافقت با این پیشنهاد بیان داشت: تمام احکام اجراییه سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی در مورد موسسات و فعالان اقتصادی و سایر موارد آن اعم از مسدود کردن حساب ها و توقیف اموال، تا سه ماه به تعویق بیفتد و در حد امکان هم دولت حمایت خود را نسبت به اقشار و کسب و کارهای ضعیف انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyoeo.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما