کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملی‌پوش شیمیدر قم زیر تیغ جراحان

خبرگزاری فارس , 27 اسفند 1398 ساعت 20:33

ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم به دلیل آسیب‌دیدگی پیش از مرحله‌ پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال پای خود را به تیغ جراحان سپرد.


به گزارش قم نیوز مایکل رستم‌پور ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم که در دیدارهای رفت و برگشت مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از مهره‌های موثر و کلیدی این تیم در جمع شاگردان محمدرضا اسلامی بود، پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

این بازیکن بلند قامت که با سرعت، بازی تکنیکی و همچنین پرتاب‌های سه امتیازی یکی از بازیکنان موفق نماینده قم در لیگ امسال به شمار می‌رود و از ارکان تیم ملی بسکتبال کشورمان در کسب مجوز صعود به رقابت‌های المپیک 2020 توکیو بود، تا پیش از پلی‌آف سلامت خود را به دست خواهد آورد.

رستم‌پور در بازی برگشت تیم بسکتبال شیمیدر با پالایش نفت آبادان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از ناحیه پا آسیب دید و شرایط به گونه‌ای بود که باید مورد درمان و مراقبت قرار می‌گرفت اما بخت با وی یار بود که بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و این ملی‌پوش فرصت خوبی به دست آورد تا جراحی پای خود را به موقع انجام داده و به بازی‌های آتی تیمش برسد.

این در حالی است که تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب 42 امتیاز حاصل از 26 بازی مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در بین 14 تیم این لیگ رتبه سوم را به خود اختصاص داد و با هفت تیم دیگر مجوز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر را به دست آورده است.

شیمیدر قم در مرحله پلی‌آف بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران باید با تیم ششم جدول رده‌بندی یعنی آویژه صنعت پارسا مشهد دیدار کند‏، مرحله‌ای که بازی نخست آن در مشهد به انجام می‌رسد و بازی برگشت در قم خواهد بود‏، ضمن اینکه برنده در سه برد از پنج مسابقه مشخص می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 86920

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86920/ملی-پوش-شیمیدر-قم-زیر-تیغ-جراحان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir