دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 8694

قم میزبان مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از میزبانی قم در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.
قم میزبان مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، محسن نادری اظهار کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور امسال بر اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون بسکتبال به شکل منطقه‌‌ای در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در پیکارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قالب مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان از هر منطقه یا گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را به دست می‌آورد تا رقابت‌ها در مراحل مختلف ادامه یابد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور را با موافقت فدراسیون بگیریم و به هر ترتیب این امر محقق شد و تیم جوانان قم باید برای برگزاری مسابقات از رقبای خود پذیرایی کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس دیدارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در منطقه دو با شرکت چهار تیم به میزبانی هیئت بسکتبال استان قم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در این منطقه برای کسب دو سهمیه صعود به مرحله بعدی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

نادری خاطرنشان کرد: مسابقات این منطقه از روز چهارشنبه هشتم شهریورماه آغاز می‌شود و تیم بسکتبال رده سنی جوانان استان قم که هم‌اکنون زیر نظر کادر فنی در اردوی آماده‌سازی خود برای حضوری موفق در این رقابـت‌ها به سر می‌برد، این هفته میزبان سه تیم دیگر حاضر در این گروه خواهد بود.

وی یادآور شد: مسابقات بسکتبال قهرمانی منطقه رده سنی جوانان کشور در حالی به میزبانی هیئت بسکتبال استان قم در سالن شهید محمود رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد که خوشبختانه با توجه به اینکه سرمایه‌‌گذاری بسیار خوبی برای آینده‌ بسکتبال کرده‌ایم، این رقابت‌ها از ارزش بسیار زیادی در افزایش تجربه بازیکنان ما برخوردار خواهد بود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم ابراز داشت: تیم‌های بسکتبال رده سنی امیدهای استان‌های مرکزی، قزوین و همدان تا روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه وارد قم می‌شوند و از چهارشنبه تا جمعه این هفته به میزبانی تیم بسکتبال جوانان قم برای کسب جواز صعود به رقابت دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم قم با ترکیبی از نفرات بومی یک تیم آماده و قوی برای حضور در این رقابت‌ها است، تصریح کرد: در چند سال اخیر اولویت اصلی ما سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه بوده است، زیرا بسکتبال قم برای پیشرفت بیشتر به نسلی جدید، توانمند و مستعد نیاز داشت که تحقق این خواسته‌ها را در رده‌های سنی پایه یافته‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.3avct1aq5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما