کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

2 بازیکن خارجی جدید در شیمیدر قم

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1398 ساعت 12:49

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم از جذب دو بازیکن خارجی جدید برای افزایش قدرت این تیم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال خبر داد.


به گزارش قم نیوز هادی عامری اظهار کرد: روز پانزدهم اسفند ماه آخرین فرصت برای تیم‌ها به منظور اعلام نام خریدهای خارجی جدید آنها بود و ما نیز در این محدوده زمانی نام دو بازیکن خارجی مد نظر تیم شیمیدر را برای بازی‌های پلی‌آف اعلام کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما به دلیل مصدومیت چند بازیکن شاخص و کلیدی خود در طول رقابت‌های این فصل لیگ برتر با مشکلاتی مواجه بود و واقعا کادر فنی به خوبی تیم را مدیریت کرد، ولی قطعا در مرحله پلی‌آف دو بازیکن خارجی جدید به تیم شیمیدر اضافه خواهند شد.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم بیان کرد: در حال حاضر واورلی آستین به عنوان بازیکن خارجی در تیم ما حضور دارد و دو بازیکن خارجی جدید ما به واسطه اینکه بازی‌های لیگ به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد هنوز به ایران نیامده‌اند و به محض مشخص شدن زمان پلی‌آف و شروع تمرینات به تیم ملحق می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر تمرینات تیم همانند سایر تیم‌ها و فعالیت‌های ورزشی تعطیل است و در انتظار تصمیم فدراسیون برای برگزاری بازی‌های پلی‌آف هستیم، ما تعطیلی تمرینات را تا پانزدهم فروردین ماه پیش‌بینی کرده‌ایم و در صورتی که لیگ باز هم به تعویق بیافتد برنامه ما نیز تغییر می‌کند.

عامری با بیان اینکه ما هم بی‌صبرانه منتظر پایان این شرایط و استارت دوباره بازی‌های لیگ برتر بسکتبال هستیم، از عمل جراحی مایکل رستم‌پور بازیکن ملی‌پوش این تیم نیز خبر داد و افزود: رستم‌پور بعد از مصدومیت در جریان بازی شیمیدر با پالایش نفت آبادان، زیر نظر پزشکان تیم برای شیمیدر بازی کرد و حتی در جمع ملی‌پوشان کشورمان در بازی‌های گزینشی کاپ آسیا هم به میدان رفت و پس از آن تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای جراحی بود تا از ادامه مصدومیت رها شود.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 86943

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86943/2-بازیکن-خارجی-جدید-شیمیدر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir