پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 86974
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
استاندار قم:

دستگاه‌ها مکلف به تشویق مردم برای ثبت نام در پایگاه سلامت هستند

قم نيوز : سرمست گفت:همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند مردم را برای ثبت نام در پایگاه سلامت تشویق کنند.
دستگاه‌ها مکلف به تشویق مردم برای ثبت نام در پایگاه سلامت هستند
دستگاه‌ها مکلف به تشویق مردم برای ثبت نام در پایگاه سلامت هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست، استاندار قم صبح امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند مردم را برای ثبت نام در پایگاه سلامت تشویق کنند.

استاندارقم افزود:ایام تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای ثبت اطلاعات شهروندان در پایگاه سلامت است و همکاری و پشتیبانی تمامی دستگاه‌های استان را می‌طلبد و ستاد تسهیلات نوروزی تمام امکانات خود را در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار دهد.

سرمست تصریح کرد: ما در کشف و مشاهده این بیماری اولین بودیم و نیاز است این همکاری و همدلی ادامه یابد چرا که نگرانی اصلی ما از پیک بیماری در تعطیلات نوروز است.

او بر انجام کار‌ها به صورت الکترونیک تاکید کرد و گفت: در سال جدید همه دستگاه‌ها هم در راستای تحقق دولت الکترونیک و هم پیشگیری از شیوع بیماری باید خدمات الکترونیکی را تسریع ببخشند.

استاندارقم عنوان کرد: باید در آخرین پنج شنبه سال تمام توان خود را به کار ببندیم تا تجمعی در آرامستان‌ها و گلزار شهدا صورت نگیرد چرا که احتمال شیوع بیماری بسیار بالاست.

سرمست با بیان اینکه هتک حرمت عده‌ای به حرم حضرت معصومه (س) افزود: عشق به اهل بیت (ع) با دستور بسته شدن در‌های حرم سلب نمی‌شود و برای حفظ جان زائران باید این دستور وزارت بهداشت اجرا می‌شد.

استاندار قم تصمیم بستن حرم مطهر را تصمیمی سخت توصیف کرد و افزود: حمایت علما و مراجع از این دستور ستودنی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdon0j.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما