شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 87010
منبع : خبرگزاری فارس

«رسول مهر» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «رسول مهر» از این رسانه به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد.
«رسول مهر» از رادیو معارف پخش می‌شود
«رسول مهر» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به پخش برنامه پیام حرا از رادیو معارف اظهار کرد: این برنامه دوم فروردین ماه از ساعت 21 تا 22:30 ویژه گرامیداشت مبعث رسول اکرم(ص) از این رسانه پخش می‌شود که به ارتقای اخلاق مخاطبان می‌پردازد.

 وی خاطرنشان کرد: امام علی(ع) از نخستین افرادی بودند که به ندای پیامبر اکرم(ص) لبیک گفتند بنابراین به این واقعه از منظر پیشوای نخست شیعیان پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف پرداختن به بعثت رسول اکرم(ص) با توجه به روایت امیر مؤمنان(ع) را از جمله مباحث مطرح شده در این برنامه ذکر کرد و افزود: سخنان این امام بزرگوار درباره بعثت در خطبه‌های متعدد نهج البلاغه مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای این برنامه می‌توان به فلسفه بعثت پیامبر از نگاه امام علی(ع)، ره آورد بعثت از نگاه نهج البلاغه و ارتباط حضرت علی(ع) با مبعث در نهج البلاغه اشاره کرد.

محمودی از پخش برنامه رسول مهر به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد و افزود: این برنامه سوم فروردین ماه از ساعت 9 تا 11 پخش می‌شود و ارتقای اخلاق مخاطبان بر اساس حدیث «انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» برای مخاطبان مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مباحثی در زمینه تجلی اخلاق در شیوه تبلیغی پیامبر خدا(ص) با مردم در این برنامه ذکر می‌شود و همچنین کارشناس برنامه به جایگاه اخلاق در مبعوث شدن پیامبر(ص) می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به منش و اخلاق نبوی در برخورد با نزدیکان گفت: صله رحم، گذشت و فداکاری، مهربانی، اخلاق خوش، روی گشاده و چهره مهربان و... از جمله موضوعات مورد تأکید این برنامه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxxdc.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما