يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 87030
منبع : خبرگزاری تسنیم

دریافت 10 درصد هزینه از بیماران کرونایی نیازمند اطلاع‌رسانی است

قم نيوز : مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز قم گفت: دریافت ۱۰ درصد هزینه از بیماران کرونایی در قم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.
دریافت ۱۰ درصد هزینه از بیماران کرونایی نیازمند اطلاع‌رسانی است
دریافت ۱۰ درصد هزینه از بیماران کرونایی نیازمند اطلاع‌رسانی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دریافت 10 درصد هزینه از بیماران کرونایی در قم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

وی افزود: بیمارستان هایی که مخصوص بیماران کرونایی است در این زمینه باید اطلاعیه ای نصب کرده و درباره دریافت 10 درصد اطلاع رسانی کنند.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز قم بیان کرد: رئیس جمهور گفت که بسته هایی برای اقشار کم درآمد تهیه شده است ولی بخشی از اقشار آسیب پذیر جامعه در این لیست وجود ندارند.

لطفی نیاسر عنوان کرد: خبرنگاران صدا وسیمای استان به  صورت میدانی گزارشی تهیه کردند و مشخص شد که بسیاری از کارگران تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار نگرفتند و در بسته های قبلی نیز اسامی آنها نبود.

وی کمک رسانی به محرومان جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید سازوکار جدی وجود داشته باشد و کمک رسانی به محرومان با برنامه ریزی مناسب و پیگیری بهتری انجام شود.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز قم عنوان کرد: وزیر ارتباطات آمار خروجی مسافران قم و تهران را گفته است و متاسفانه این موضوع سبب حساسیت و حاشیه می شود.

‌محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم نیز در این جلسه بیان کرد: سرما سبب می شود ویروس کرونا فعال تر شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه همه ویروس ها گرما موثرتر است، اگر هوا سردتر شود مرکز بهداشت و علوم پزشکی استان باید آمادگی خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvvn6.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما