يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 87031
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیمارستان‌های قم باید به دستگاه زباله سوز تجهیز شوند

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: یکی از موضوعات ضروری استان در شرایط فعلی تجهیز بیمارستان‌های استان به دستگاه زباله‌سوز است دانشگاه علوم پزشکی باید تصمیم جدی در این رابطه بگیرد و برای آینده بسیار مهم است.
بیمارستان‌های قم باید به دستگاه زباله سوز تجهیز شوند
بیمارستان‌های قم باید به دستگاه زباله سوز تجهیز شوند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که عصر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سطح شهر مردم در زمینه لوازم بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی دچار کمبود است.

وی افزود: اگر قرار است موضوع پیشگیری مورد تاکید باشد باید فکر اساسی برای تامین نیازهای بهداشتی کرد، در برخی از جاهای غیرمرتبط نظیر سوپرمارکتی‌ها لوازم بهداشتی توزیع می‌شود.

رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته پسماندهای بیمارستان‌ها همواره از نظر ایمنی و بهداشتی مورد توجه بوده است، در استان قم زباله‌سوز بیمارستان وجود ندارد که باید مورد تاکید قرار بگیرد.

جلالی عنوان کرد: یکی از موضوعات ضروری استان در شرایط فعلی تجهیز بیمارستان‌ها به زباله سوز بیمارستانی است، دانشگاه علوم پزشکی باید تصمیم جدی در این رابطه بگیرد و برای آینده بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها براساس دستورالعمل‌هایی که دارند باید به زباله‌سوز تجهیز باشند و این موضوع باید توسط دانشگاه علوم پزشکی استان برآورد شود و اگر امکان بود زباله‌سوز در بیمارستان‌ها استقرار پیدا کند و اگر در شهرداری آمادگی نصب بود مورد نظر و در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی در ستاد تصمیماتی گرفته می‌شود و این تصمیمات بر درآمد بخشی از جامعه تاثیرگذار است، با توجه به این موضوع برخی از نظر درآمد با مشکل روبه‌رو شده و دچار آسیب می‌شوند که باید بسته‌های حمایتی برای آنها تهیه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizuav.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما