سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 87065
منبع : خبرگزاری مهر
فرماندار قم خبر داد؛

آمادگی ۶ فروشگاه در قم برای عرضه اینترنتی/ با ۵۲۸ تخلف برخورد شد

قم نيوز : فرماندار قم گفت: برای پیشگیری از خرید حضوری و تجمعات مردمی ۳ فروشگاه برای فروش غیر حضوری فعالیت داشت ولی اکنون ۶ فروشگاه به سمت فروش اینترنتی هدایت شدند.
آمادگی ۶ فروشگاه در قم برای عرضه اینترنتی/ با ۵۲۸ تخلف برخورد شد
آمادگی ۶ فروشگاه در قم برای عرضه اینترنتی/ با ۵۲۸ تخلف برخورد شد
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در ایام عید و در جریان بحران کرونا در زمینه ارزاق ۵ هزار و ۱۳۱ مورد بازرسی از مغازه و فروشگاه‌های عرضه کالا صورت گرفت که در این زمینه ۵۲۸ مورد تخلف بررسی و با آن‌ها برخورد شده است.

وی ارزش کالاهای توقیف شده را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شرح وظایف بازرسی مشخص شده که مهم‌ترین آن توجه به معیشت مردم، تهیه ارزاق ضروری، تأمین ماسک و اقلام مورد نیاز بهداشتی و شناسایی آسیب‌ها و نواقص دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار قم افزود: در زمینه فروش اینترنتی روزهای نخست شیوع ویروس‌کرونا، ۳ فروشگاه به صورت داوطلب اعلام آمادگی کردند که فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی به دست مشتریان برسانند و امروز این تعداد به ۶ فروشگاه رسیده است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شده است که صداوسیما این فروشگاه‌ها را تبلیغ کند و دستورالعمل این موضوع در سطح ملی مورد تأکید قرار گرفت و اگر این اقدام عملی شود تعداد فروشگاه‌ها بیشتر می‌شود.

حیدری بیان کرد: اداره بهداشت از فروشگاه‌هایی که به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می‌کنند بازدید کرده است، نوع فعالیت عرضه کالا و نوع برخورد با مشتری نیز دستورالعمل وزارت بهداشت است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftxdc.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما