کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌افزایی دستگاه‌ها برای شناسایی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز شهری

خبرگزاری فارس , 6 فروردين 1399 ساعت 19:33

عضو شورای شهر قم گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها از جمله آب و فاضلاب و معاونت عمرانی استانداری نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح این نقاط اقدام کرده تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.


به گزارش قم نیوز محمود مسگری امروز با ابراز تاسف از وقوع حادثه در میدان کشاورز که منجر به فوت سه عضو یک خانواده شد بیان کرد: شورای شهر در این خصوص جلسه فوق العاده‌ای تشکیل داد و مهندس امراللهی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قرار شد در جلسات کارشناسی شرکت کرده و به موضوعات رسیدگی کند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدیدگان این حادثه، یادآور شد: قرار بر این است که کمیسیون عمرانی شورای شهر فارغ از اختلافات بین دستگاه‌ها نسبت به این موضوع اقدامات لازم را داشته باشند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه اگر مشکل از شهرداری بوده است آمادگی داریم نسبت به اصلاح نقاط حادثه خیز اقدام کرده و اقدامات لازم صورت گیرد، بیان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها از جمله آب و فاضلاب و معاونت عمرانی استانداری نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح این نقاط اقدام کرده تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که در خصوص روند اجرای پروژه مترو نیز کار کارشناسی صورت گیرد گفت: ضروری است جلسات مشترکی بین دستگاه‌ها برگزار شده و با همکاری همه دستگاه‌ها نقاط حادثه خیز شهری شناسایی و رفع شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87076/هم-افزایی-دستگاه-ها-شناسایی-ایمن-سازی-نقاط-حادثه-خیز-شهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir