کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسعه مینی‌گلف با اجرای طرح آموزش در مدارس قم

خبرگزاری فارس , 7 فروردين 1399 ساعت 7:43

رئیس کمیته مینی‌گلف هیأت گلف استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی این رشته برای دانش‌آموزان و توسعه مینی‌گلف در مدارس قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید کربلایی امروز اظهار کرد: ما هم بی‌صبرانه همانند تمام هموطنان عزیز منتظر پایان بیماری کرونا و ریشه کن شدن این ویروس و بازگشت جامعه و فعالیت‌ها به حالت عادی هستیم تا برنامه‌های مختلفی که برای سال جدید در نظر گرفته شده به بهترین شکل اجرا شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ای برای توسعه مینی‌گلف با اجرای طرح‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان قمی، اضافه کرد: در این زمینه پیش از شیوع کرونا تفاهمنامه‌ای بین این کمیته و مدرسه آتیه‌سازان به منظور آشنایی و آموزش رشته مینی‌گلف منعقد شد که ان‌شاءالله بعد از ماجرای کرونا جدّی‌تر ادامه می‌یابد.

رئیس کمیته مینی‌گلف هیأت گلف استان قم با قدردانی از پیگیری‌های الهام محمدی نایب‌رئیس این کمیته در پیگیری و ایجاد این همکاری، یادآور شد: در راستای اجرای این طرح دانش‌آموزان مدرسه به شکل هفتگی در آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان حضور یافته و آموزش می‌بینند.

وی همچنین بر ادامه رایزنی و پیگیری‌ها به منظور توسعه این ورزش در مدارس قم تاکید کرد و افزود: نخستین کارگاه آموزشی مینی‌گلف در بهمن ماه با مربیگری الهام محمدی نایب‌قهرمان مینی‌گلف کشور و همکاری کمیته آموزش گلف خانم لطفی از مربیان با سابقه استان قم برگزار شد، ضمن اینکه در این کارگاه علاوه بر آموزش مینی‌گلف به استعدادیابی گلف نیز پرداخته شد.

کربلایی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین دوره کلاس داورى مینى‌گلف به مربیگرى مهرداد جمشیدى در کمیته ملى المپیک، عنوان کرد: آخرین رویداد استانی این رشته به مسابقات گرامیداشت دهه فجر باز می‌گردد که در نیمه دوم بهمن ماه ابتدا ویژه بانوان در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که در پایان خانم‌ها اسرا قدسی و نرگس جعفری پس از تساوی در اسکور با انجام بازی پلی‌آف به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و خانم نرگس محمدی به عنوان مارشال بر روند برگزاری این مسابقات نظارت داشت.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 87079

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87079/توسعه-مینی-گلف-اجرای-طرح-آموزش-مدارس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir