کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز بکار گروه جهادی درمانی شهدا در مناطق محروم قم

خبرگزاری فارس , 7 فروردين 1399 ساعت 16:53

گروه جهادی شهدا با همکاری گردان بیت المقدس بسیج حوزه 12 با راه اندازی ویزیت صلواتی بیماران با حضور پزشکان متخصص نسبت به رفع نیاز درمانی مستمندان و توده های مردم اقدام جدیدی را در دستور کار قرار داده است.


به گزارش قم نیوز پزشکان متخصص حاضر در این طرح نسبت به تب سنجی افراد مختلف اقدام کرده و به درمان بیماران مشغول فعالیت هستند و روزانه هر پزشک به مدت 3 ساعت به ویزیت بیماران اقدام می‌کند.

در این گروه پزشک متخصص کودکان، متخصص اعصاب و روان، متخصص پوست و مو، پزشک عمومی و دیگر پزشکان حاذق حضور دارند.

بر اساس این گزاشر جمعی از پزشکان متخصص شهر قم به‌دلیل تعطیلات عید و همچنین توسعه ویرس کرونا در سطح شهر با رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که تا در نقاط محروم شهر حاضر شوند و نسبت به درمان بیماران مختلف اقدامات لازم را صورت دهند.

دکتر عباس فضلی زاده متخصص اطفال از پزشکان حاضر در این طرح در این خصوص اظهار کرد: به‌دلیل شیوع کرونا و تعطیلات عید بسیاری از مردم از دسترسی به پزشکان و متخصصان محروم هستند و بر خود واجب دیدیم تا ضمن رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در بعضی از مناطق محروم حاضر شویم و نسبت به ویزیت بیماران بصورت جهادی اقدام کرده و مردم را از خطر جدی کرونا آگاه کنیم.

دکتر طاهایی متخصص پوست ومو نیز هدف از شرکت در این طرح را خدمت رسانی به مردم نیازمند ومحرومین ذکر کرد و افزود: امیدواریم ضمن رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی با حضور در میان مردم نسبت به درمان آنها اقدامات لازم را صورت دهیم.

وی افزود: ما می‌توانیم با حضور در میان مردم نسبت به‌وجود خطر بسیار جدی کرونا هشدارهای لازم را بدهیم و راه‌های پیشگیری و مقابله با آن را بصورت حضوری به مردم یاد آور شویم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87086

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87086/آغاز-بکار-گروه-جهادی-درمانی-شهدا-مناطق-محروم-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir