کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعمال محدودیت های ویژه در بوستان ها در روز طبیعت

خبرگزاری فارس , 7 فروردين 1399 ساعت 22:38

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره با محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای روز طبیعت گفت: بوستان‌های قم تا عادی شدن شرایط غیرفعال هستند.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کشور و شیوع گسترده کروناویروس تدابیری در سازمان پارک‌ها در جهت جلوگیری از حضور مردم در بوستان‌ها اندیشیده شده است اظهار کرد: به همین خاطر بوستان‌های بزرگ شهری بسته شده و اطلاع‌رسانی در خصوص عدم استفاده شهروندان از بوستان‌های محله‌ای و داخل شهر نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بوستان‌ها و فضاهای شهری هر روز ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند خاطرنشان کرد: برای روز طبیعت نیز با توجه به احتمال حضور مردم محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که این محدودیت‌ها در روزهای 12 تا 15 فروردین است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این روزها به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود به بوستان‌ها داده نخواهد شد تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در بوستان‌ها حضور پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به باغبانان فضای سبز شهر قم ارائه‌شده است گفت: معابر، المان‌ها، وسایل بازی کودکان، نیمکت‌های فضای سبز و  سایر تجهیزات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87093/اعمال-محدودیت-های-ویژه-بوستان-روز-طبیعت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir