جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 87101
منبع : خبرگزاری فارس

اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها

قم نيوز : مدیرکل نظارت و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها در روز طبیعت خبر داد.
اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها
اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه در حال انجام‌وظیفه هستیم.
وی با بیان اینکه مشکلی برای جلوگیری از ورود و تفرق تجمعات در سطح بوستان‌ها و پارک‌های شهری نداریم، ابراز کرد: در پنجشنبه آخر سال حتی اجازه ورود یک نفر از مبادی ورودی آرامستان ها ندادیم که در روز طبیعت نیز این اقدام با قدرت انجام خواهد پذیرفت.
رئیس اداره نظارت و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: باید دور همه بوستان‌ها نوارکشی صورت گیرد و با همکاری نیروی انتظامی از ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌ها در روزهای 12 تا 15 فروردین جلوگیری شود.
وی با تأکید بر اینکه همه نیروهای سد معبر و پارکبان‌ها در آماده‌باش هستند، یادآور شد: خیلی جای نگرانی برای پارک‌های محلی نیست و تنها نگرانی برای بوستان‌های بزرگ شهر و حاشیه رودخانه است.



انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgqq97.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما