جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 87110
منبع : خبرگزاری تسنیم

استقرار 700 تخت در نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) جمکران

قم نيوز : استاندار قم در بازدید از نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج)جمکران گفت: ۷۰۰ تخت در این مکان آماده‌شده است اما خوشبختانه در استان قم به یک آرامش نسبی رسیده‌ایم و به این تعداد تخت نیاز پیدا نکردیم.
استقرار ۷۰۰ تخت در نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) جمکران
استقرار ۷۰۰ تخت در نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) جمکران
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در بازدید از نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج)جمکران در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اهداف برپایی این نقاهتگاه اظهار داشت: بیمارانی که بدحال هستند در بیمارستان‌ها بستری‌شده و بیمارانی که بهبودیافته‌اند، دوره نقاهت خود را در این مجتمع می‌گذرانند.

استاندار قم ضمن قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با بیماری کرونا گفت: 700 تخت در این مکان آماده‌شده است اما خوشبختانه در استان قم به یک آرامش نسبی رسیده‌ایم و به این تعداد تخت نیاز پیدا نکردیم.

وی با بیان اینکه عوامل و تجهیزات پزشکی در مجتمع یاوران مهدی(عج) در حد قابل‌قبول و استاندارد است، تأکید کرد: پرسنل، تجهیزات و پزشکان متخصص در این مجتمع حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

سرمست پیرامون کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر نیز گفت: کسانی که باید دوران نقاهت خود را بگذرانند و یا افرادی که در مبادی ورودی و خروجی شهر تشخیص داده می‌شوند که باید قرنطینه شوند، به این مکان ارجاع داده می‌شوند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهمی که بین مجموعه سپاه و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد این بیماران به مجتمع یاوران مهدی(عج) ارجاع داده می‌شوند و این مجموعه دارای پتانسیل خوبی برای خدمات‌رسانی به بیماران است.

وی طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها که بخشی از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است را مورداشاره قرار داد و گفت: این طرح به‌عنوان یک نوع مراقبت برای جلوگیری از انتقال بیماری اندیشیده شده است.

سرمست ابراز کرد: در استان قم نیز از ساعت 12 شب گذشته کنترل‌ها تشدید یافته و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به اجرا گذاشته‌شده است تا اگر موارد مشکوک در این زمینه پیدا شد به این‌چنین مجموعه‌هایی ارجاع داده شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzq97.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما